Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Flytta Spotregler till egen tråd

• Flytta Spotregler till egen tråd

Publicerad av biorno på 27 april, 2009 vid 11:32

Har blivit lite väl många stickys angående hur man ska bete sig på olika spots är det inte bättre att ha en egen underforumdel som heter ”Spotregler och information” eller liknande.

För jag tror alla spots kan behöva dela med sig om gällande regler, information och farliga saker att se upp med.

Samtidigt som man slipper kladda ner förstasidan med information om detta då det säkert blir mer och mer regler på våra stränder.

erling svarade 16 år sedan 11 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • nic

Medlem
    27 april, 2009 vid 12:37

bra idee

• anr

Medlem
    27 april, 2009 vid 13:12

Håller med!

• sourra

Medlem
    27 april, 2009 vid 13:20

Håller helt med. Skriv det i förslagsavdelningen.

• imported_thorbjorn

Medlem
    27 april, 2009 vid 15:51

Är det inte bättre med att använda sig av http://spotguide.kicks-ass.net/ Och lägga reglerna där.

Samt att vi har en tydlig länk till Spotguiden här på forumet?

• kvabbso

Medlem
    27 april, 2009 vid 19:23
    Biorno;543047 wrote:
    Har blivit lite väl många stickys angående hur man ska bete sig på olika spots är det inte bättre att ha en egen underforumdel som heter ”Spotregler och information” eller liknande.

För jag tror alla spots kan behöva dela med sig om gällande regler, information och farliga saker att se upp med.

Samtidigt som man slipper kladda ner förstasidan med information om detta då det säkert blir mer och mer regler på våra stränder.

Bra tänk där, har suttit och skruvat på sig framför datorn varje gång man är tvungen att skrolla ner till inläggen. OBS detta är inte skrivet med rödtext jag har tykt att det varit sjukt jobbigt.

• skotten

Medlem
    27 april, 2009 vid 20:57

hmm maybe true… but how many people are gonna look in another thread? I dont ever look in any of the other stuff we have here… everyone posts stuff for sale in here for example..

• rydstrom

Medlem
    28 april, 2009 vid 08:13

Bra förslag men jag håller med skotten, man kanske kan göra en samlad tråd för alla spot, som ligger högst upp istället för att ha 10 st… och låsa trådarna så det inte blir massa skitsnack.

• nic

Medlem
    28 april, 2009 vid 09:01
    Rydstrom;543273 wrote:
    Bra förslag men jag håller med skotten, man kanske kan göra en samlad tråd för alla spot, som ligger högst upp istället för att ha 10 st… och låsa trådarna så det inte blir massa skitsnack.

Skitsnacket är bra. Ger en snabb översikt av humöret på spotten.

Jag kollar inte mer på spottrådarna för att de ligger där de gör nu men jag kan gå in å kolla på en specifik spot jag ska till som jag inte känner till så bra även i ett underforum.

nic

• litease

Medlem
    28 april, 2009 vid 12:58
    Rydstrom;543273 wrote:

Håller med, det är lättare att gå in under en låst tråd ”spotregler” än att kila in till ett underforum. Ju mindre knapptryckningar desto bättre. Å andra sidan nu när jag tänker på det är det kanske mest nya på forumet som behöver reglerna och för dem är det lättare att hitta till ett underforum. Dubbelt det där…

Röstar nog ändå för en samlad tråd i Kitesurfing Konfen, det är trots allt här de flesta hittar in, speciellt om de tidigare varit inne här.

• lasse62

Medlem
    28 april, 2009 vid 15:10

Biorno for presidente!

• erling

Medlem
    28 april, 2009 vid 19:26

Grymt Biorno!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Flytta Spotregler till egen tråd

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.