Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Foilboarding

• mrmille

Medlem
    24 oktober, 2005 vid 20:54

Tobas med Venom 10 i 12-14 m/s

• mrmille

Medlem
    24 oktober, 2005 vid 20:55

mrmsmille hjälper Tobas koppla om en x-line i 12-14 m/s (venom10)

• mrmille

Medlem
    24 oktober, 2005 vid 20:56

det hela går alltså ut på att (stegvis)

1. Släppa bommen
    2. Luta sig tillbaka
    3. Inta samma position som en grekisk gud

grin.gif

• eagletech

Medlem
    24 oktober, 2005 vid 21:20

Nä om jag ska berätta vad problemet är ,under min sko sitter en liten pinne som ska in i bindningen det är inga problem om man har snowboard men när man har ett skaft som är 80cm långt och väger lite väl mycket för att lyfta själv när man ligger i vattnet ,om jag hade en brygga eller en båt att sitta på så hade det varit mycket lättare,men om man ligger i vattnet och ska hitta en liten öppning med en stor snowboardsko där pinnen sitter under skon där man inte kan se crazy.gif
    På alla filmer med foilkiting har dom en annan typ av snowboard bindning men dom sa att den gick upp av sig själv typ när dom var mitt i en våg smirk.gif
    mvh Roger Ö

• bohm

Medlem
    24 oktober, 2005 vid 21:20

han skulle behöva 2 meter långa armar för att få tag på bommen… eller hjälper hans kompis till med det oxå.. smirk.gif

• eagletech

Medlem
    24 oktober, 2005 vid 21:37

Och här är skon från undersidan

• niklas82

Medlem
    24 oktober, 2005 vid 21:47

aha. ja det förklarar juh lite.. men går det inte enklare om det är djupt då ? för det flyter väl ? eller då kanske man inte orkar ”vrida” brädan lodrätt mot fötterna… hmmm. hur som haver så verkar det vara en fräck känsla.. lite sväva över det hela

• eagletech

Medlem
    25 oktober, 2005 vid 04:49

Det är jävligt roligt när man väl är på djupt vatten och kör ,det är en svävande känsla.
    Du får gärna testa men du får fixa skor om du inte har 44 i storlek,fötterna ska sitta hårt som sören dom får inte glappa.
    Jag ska köra lite i nästa vecka det är bara att hänga på ,man måste prova om man får den känslan du har att det är NOG häftigt, det är annerlunda och kul som fan. wink.gif
    Mvh Roger Ö

• niklas82

Medlem
    25 oktober, 2005 vid 05:53

hehe ja men har du isbrytare på den ellor ? grin.gif

du vet juh att jag inte har nått underhud på min mkt vältrimmade kropp wink.gif

• egan

Medlem
    25 oktober, 2005 vid 06:14

Svar till:

mrmsmille hjälper Tobas koppla om en x-line i 12-14 m/s (venom10)

[/ QUOTE ]jävlar va fett! x-treme när det e som bäst!!
    jepp, L Hamilton var väl grundaren. Originalversionen där man åker efter båt sitter man istället väl

• larssa

Medlem
    25 oktober, 2005 vid 06:19

Säg bara till så hjälper jag dig gärna. Vill se foilen i action grin.gif

• biorno

Medlem
    25 oktober, 2005 vid 07:46

Har du fortfarande inte lärt dig att man inte ska ha kiten i zenith, då är du snart portad från varat.

//Kitecop

• mrmille

Medlem
    25 oktober, 2005 vid 17:00

Svar till:

Har du fortfarande inte lärt dig att man inte ska ha kiten i zenith, då är du snart portad från varat.

//Kitecop

[/ QUOTE ]

haha, bara för att du höll på att sabba din gaydonna när du o jonny skulle göra som pappa mille gör

=)

• biorno

Medlem
    25 oktober, 2005 vid 17:30

Ursäkta men nu pratar väl herrn ändå lite i nattmössan?… Men du har självklart rätt, foil är bäst antar det är därför du är så grym.. tongue.gif

• mrmille

Medlem
    25 oktober, 2005 vid 18:39

Svar till:

Ursäkta men nu pratar väl herrn ändå lite i nattmössan?… Men du har självklart rätt, foil är bäst antar det är därför du är så grym.. tongue.gif

[/ QUOTE ]

laugh.gif

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Foilboarding

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.