• Publicerad av lina på 3 april, 2006 vid 21:04

”Foreca och Sjöfartsverket tackar för denna säsong och hälsar er alla varmt välkomna tillbaka under våren/sommaren då vi kör igång igen.”

*****snffxhgaS!!!!jfjshdfjhagfakjvd*** när börjar våren för foreca????

liljedahl svarade 19 år, 1 månad sedan 7 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • jacko

Medlem
    3 april, 2006 vid 22:08

vem kollar foreca?

• curry

Medlem
    3 april, 2006 vid 22:58

foreca suger, dom kan äta lite bajs tycker jag.

• lina

Medlem
    4 april, 2006 vid 06:28

jag kollar foreca…

• oaxen

Medlem
    4 april, 2006 vid 07:01

Hej Lina!

Förra året drog Foreca inte igång förrän i början av maj om jag minns rätt. Då berodde det bl a på att Sjöfartsverket var lite sega med upphandlingen. Vet inte hur de har det i år, men sikta på månadsskiftet april/maj.

/ Patrik

• annas

Medlem
    4 april, 2006 vid 07:07

kolla sejladsinformation istället, funkar bra, finns på frv.dk

• jacko

Medlem
    4 april, 2006 vid 07:09

själv använder jag WG o dansken

• pjoter

Medlem
    4 april, 2006 vid 07:30

man borde ha slutat använda wg för längesen egentligen. det ska alltid blåsa om 3-4 dagar enligt dom. å av nån anledning blir man alltid glad å ser framemot de. i helgen sa dom väl typ 7-8 m/s västligt idag. ser ju inte riktigt ut som de när man tittar ut.

• jacko

Medlem
    4 april, 2006 vid 07:36

deras prognoser 3-4 dagar i förväg kan spöka ibland men det gör danskens också. man kollar prognosen 1-2 dagar innan, ingen kan förutspå vind och träffa rätt 3-4 dagar i förväg varje gång.
    windguru tycker jag e sjukt bra, där ser man dessutom temp och om det ska bli sol eller inte på ett samlat ställe

• liljedahl

Medlem
    4 april, 2006 vid 08:58

Undrar vad som funkar bäst nu när man gått och bosatt sig i hufvudstaden. Rekommendationer? /Jocke

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.