-
Förlängaren på max???
Tja, jag undrar om det är någon som kör med sin förlängare på max, dvs 11cm i masten för min del. Jag har aldrig vågat testa detta i rädsla för att masten skall spricka. Vad säger ni?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Förlängaren på max???
Tja, jag undrar om det är någon som kör med sin förlängare på max, dvs 11cm i masten för min del. Jag har aldrig vågat testa detta i rädsla för att masten skall spricka. Vad säger ni?
jag tror jag har kört min 45:a på 42,5 nån gång och det var inga problem. dubbla diametern säjer man väl att insticket minst bör vara.
Kör min North pin lock 45 på max till mitt 6.2 utan problem (vilket är rekommenderat), det SKA ju räcka med den biten som är över på förlängaren!
har min 45á på max i en ”billig” arrows mast utan problem… som tidigare inlägg, ”det ska ju räcka”
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.