-
Formula på Trälhavet i dag
Grymt fina Formulavindar på Trälhavet just nu. Ost (bästa vindriktningen)7-8 m/s, jämn vind. Om det håller i sig sticker jag ut vid 15.00.
Häng på!
Mats 0708 933 971
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Formula på Trälhavet i dag
Taggad: racing
Grymt fina Formulavindar på Trälhavet just nu. Ost (bästa vindriktningen)7-8 m/s, jämn vind. Om det håller i sig sticker jag ut vid 15.00.
Häng på!
Mats 0708 933 971
@Seeberg 498837 wrote:
Ok! Brevik kl 15.00 låter som en bra ide’!
Vinden har ökat till ca 10 just nu. Abstinensen tar över så jag lägger ner hammaren nu å drar ut.
Repris: (precis lika bra, eller bättre som Brevik på Ost)
Om ni kommer ut, kör till Österskärs Havsbad istället för Brevik. Parkering och riggytor precis vid vattnet och lite kortare bilväg. Parkering finns vid vändplan på bifogad karta.
http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?var=str%e5kv+4+%f6stersk%e4r
Ring om ni undrar något 0708 933 971
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Formula på Trälhavet i dag
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.