Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Forsmark det perfekta speedstället ?

• Forsmark det perfekta speedstället ?

Publicerad av bjornen på 2 juli, 2007 vid 17:00

Kollade lite på eniro och såg ett ställe som kanske fungerar för speed Problemet är antagligen att området inte är tillgängligt för allmänheten. Någon som vet hur nära man kommer kärnkraftverket och hur det ser ut där. Jag har polare som har fiskat i närheten som jag skulle kunna höra med. Tänk er N-NO och sedan köra söder om den kostgjorda piren som verkar vara ca 1 km lång 🙂

//Björn

bjornen svarade 18 år, 5 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • marden

Medlem
    2 juli, 2007 vid 18:13

http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=34354&highlight=forsmark

ring när du /ni åker så är jag på
    eller har någon testat sen ämnet va på tråden sist

• bjornen

Medlem
    2 juli, 2007 vid 18:36

@Mården 394082 wrote:

http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=34354&highlight=forsmark

ring när du /ni åker så är jag på
    eller har någon testat sen ämnet va på tråden sist

Jaha ämnet har varit uppe tidigare :blush: Ska vi segla där får man nog ta sig i närheten med båt och satsa på den perfekta slören, gippa och ut igen. Med bevakningen som förmodligen är så får man bara ett tillfälle. Sedan var det någon som skrev att den är 2-3 m hög så det kanske inte blir så bra ? Ser ju onekligen bra ut på satelitbilden.

//Björn

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA