Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing FÖRST INFON FRÅN THAILAND.

• FÖRST INFON FRÅN THAILAND.

Publicerad av anonym-anvandare på 28 november, 2000 vid 21:00

Fick följande rapport från Mr. Jona SWE-876

”Thailand rockar fett!

Tyvarr har det inte blast speciellt bra de senaste dagarna men enligt uppgift
    sa ar det pa gang. Jag har seglat en del men inte sa mycket som onskat. Temperaturen
    ar het, mycket het. Vatdrakten kunde lika garna ha fatt stanna hemma. Shorts
    racker. Pa det stora hel kanns det bra, dock har jag inte samma speed som dom
    hetaste killarna.

Den tredje borjar racen och folk verkar ta det ganska lugnt an sa lange. En
    hel del spannigt folk, precis som vanligt i windsurfingsammanhang… 🙂

Grejer
    Kort spaning har gett att det verkar vara Starboard som galler. Forutom Starboard
    ser man en del Drops, Fanatic och Bic i namnd ordning. Pa fenfronten regerar
    Deboichet custom. De flesta segelmarkena finns representerade, inklusive Tushingham
    (nu blev Johan glad…) Mer prylspaning kommer sa fort racen startar!

Ha det gott fran ett hett Thailand!
    Jona”

anonym-anvandare svarade 25 år, 2 månader sedan 1 Medlem · 5 Svar
  • 5 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    28 november, 2000 vid 21:26

Inga F2, det var en besvikelse, är de fel ute??????

• anonym-anvandare

Medlem
    29 november, 2000 vid 00:29

_

• anonym-anvandare

Medlem
    29 november, 2000 vid 10:42

Han är ju mutad, förlåt kör för, Surfman vad jag vet…så han säger väll att det finns mest av vad dem säljer. Och tonar ner dem andra märkena lite grann.
    Yo

• anonym-anvandare

Medlem
    29 november, 2000 vid 10:54

Formula VM, Thailand – dag minus4
    29-11-2000
    Idag kom solen saa for alvor tilbage og medbragte ca 8-11 knop hvilket er rigeligt til at sejle med vores 10-11m2 sejl!!!,
    Neil Pryde sejlerne fik deres sejl i dag – de saa okay ud paa land, men der skal vidst trimmes lidt paa vandet foer vi kan se hvor godt de gaar. Jeg skulle have faaet mit nye F2 braedt her til morgen, men det blev udsat til klokken 18.00 – dvs om en times tid. jeg kan slet ikke vente mere 🙂
    Vi havde konkurrence paa ro-maskinen igaar, hvor vi skulle se hvorlang vi kunne komme paa 10 minutter. Jesper Vesterstroem roede 2944m, Jeg 2888m og Bjoern Rune blev 3er med 2749m. Nordmanden Jarle Stenrud maatte resignere 30 sek foer tid da han var millimeter fra at braekke sig. Idag skal vi vidst koere 1 minuts konkurence – der faar jeg roev, da det er ren styrke og ikke kondition…
    Alle hernede sejler med kaempe finner Deboichet 65-72cm, der er bare saa sindsygt. Jeg har ikke brugt min 65er derhjemme i aar da jeg synes den foeltes stor, men hernede foeles den naesten lille. Men det er nok fordi at vi sejler i 7-10 hvor den hjemlige vindgraense er 11knop (11knop=5,8m/s, tror jeg nok – cirka dividere med 2)
    Hygge,
    Lars

• anonym-anvandare

Medlem
    29 november, 2000 vid 10:56

Nyheder – Tilbage
    Formula VM, Thailand day -5
    28-11-2000
    Saa er hele det danske team landet i Thailand, Pattaya. Brian Roegild kom foerst, den 20 november. Dernaest kom Bjoern Rune Jensen og Jeg selv den 25 og idag er Jesper Vesteroem og Muchio saa kommet.
    Lige en hurtig update, Staevnet er altsaa et Verdensmesterskab i Disciplinen Formula Windsurfing som er ren kurssejlads med kun et braedt og 3 sejl. En disciplin som man nu haaber bliver Olympisk i 2008! Men som er den type vi skal sejle efter i Kurs herhjemme og som man i oevrigt benytter sig af over hele verden.
    Steavnet er kaempe idet der er 160 deltagere i mens class og over 200 ialt. Det bliver eddermanme spaendende og alle er her…Den nykaaret verdenmester fra PWA Kevin Pritchard kommer imorgen med sin makker Phil Mcgain. Den 113kg tunge speed kanon Finan Maynard er der sammen med tidligere verdensmaster i funboard Steve Allen – ku blive ved ALLE er her undtagen Dunken, men han stoppe vidst med racing for altid!!!
    Saa til sagen. Regn og maerkeligt vejr! Roegild sagde at det blaeste rigtigt godt de foerste dage han var her, men efter jeg er kommet har der ikke vaeret meget action – kun 2 dage med 10,5…
    Jeg ville holde jer updateret, hele tiden saa tune ind paa windsurferen dagligt for at foelge med. Har I spoergemaal er i velkommen til at maile mig paa lars@windsurferen.dk
    Hygge,
    Lars Pedersen D-6

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA