Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Första deltävlingen av TungSurf Cup 1:a maj
-
Första deltävlingen av TungSurf Cup 1:a maj
Publicerad av anonym-anvandare på 22 april, 2002 vid 07:01Hej,
Nu börjar det närma sig första deltävlingen av tungSurf Cup i Gävle. Vi kör slalom 8:a. Alla typer av utrustningar är tillåtna. Se mer info på http://www.tungsurf.com . Klicka på tävlingar. Vägbeskrivning finns under ”spots”. Väl mött i Brädviken.
ove226 svarade 23 år sedan 4 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
Winguru lovar 12.3m/s i stockholms trakten den 1 maj. Så de brode vara bra i B-viken. Tror det var sydligt eller så.
Fast den här vecka ska det ju oxå blåsa på lite, på onsdag o torsdag ska jag ut.
Nu är det sommar…
/J portinmannen
-
undra hur månge det blir som blir med jag!
det blir nog några stycken! -
Nu får alla se till att komma på tävlingen om det blåser!!!
Surf’s up !
/Junior -
Alla ska väl komma även om det inte blåser! är det tävling så är det! om det inte blir nå surfa så kan man ju alltid sitta o utbyta gammla minnen och drömmar (även nya drömmar då förstås)!
-
hugo´s båt var tyvärr inte klar för vattnet än, hoppas det ordar sig.
-
Hej,
Tänlte bara meddela att prognosen för morgondagen är s eller so 9-13. Kan bli mycket roligt i viken.
Kom dit!
-
fan jag sitter fast på en ö!! Vet ej när jag får ledigt. Jag vill surfa ……. 🙁
//hugo
-
När sticker TS till öland är riktigt sugen på att haka på men jag vet inte hur det blir med jobb.
//HUGO
-
hey kissar, ni kan ju inte lägga en tävling 1:a maj. har nån av er varit i uppsala den sista april?? dessutom landade jag å kalle från fuerte 06:30 den 30:e. var ju bara åka hem och korka upp i princip…
rock on
/poppo -
Jag tror att jag och farsan åker med ner till öland nästa vecka!
vad tycker ni om det då?
bor ni i bilarna eller ska ni hyra en stuga eller nåt?//olle
-
Jodå Olle klart men bor i bussen, men det går ju att hyra stuga riktigt billigt tror jag. Roligt att så många TungSurfare kommer ned över flyning jesus! Åker alla ner på onsdag???
//Junior
Logga in för att svara.