Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Foto Habo Jung 90-03-17
-
Foto Habo Jung 90-03-17
Publicerad av imported_thorbjorn på 17 mars, 2009 vid 18:27Bilder från i eftermidags
jonaish svarade 16 år, 1 månad sedan 13 Medlemmar · 20 Svar -
20 Svar
-
hehehe mellow day at the beach with the guys, sunshine and laughter, it just doesnt get better.. tomorrow looks awesome, see you there?
-
edorf;535444 wrote:hmm skotten varför är inte du ombytt..
Du måste ha lapp från mamma om du inte ska vara med på vattnet
-
@nordstedt 535456 wrote:
Du måste ha lapp från mamma om du inte ska vara med på vattnet
I heard that you are coming down? true?
-
ahh that sucks man, it has been too long, you will be missed on the water tomorrow.
-
skotten;535472 wrote:I heard that you are coming down? true?
Jepp, jag kommer på fredag och hoppas på sol och vind över hela helgen!
-
nordstedt;535561 wrote:Jepp, jag kommer på fredag och hoppas på sol och vind över hela helgen!
Är du hemma nu? Gött! Då får det bli lite kite:at snart. Jag sa ju att vårvärmen skulle komma samtidigt som du kommer hem. 🙂
Åker du ner till Skåne från Gbg? Jag har en vågbräda här som skall till JohanW…
-
Nej jag åker från Belgien så det blir svårt med brädan tyvärr…
Verkligen skönt att höra att vårvärmen är på gång. Du får se till att vila ditt knä ett par veckor nu medan solen värmer vattnet till en anständig temperatur 😉 -
Pojkar.. hur lugnt är det att kajta nu med 3mm våtdräkt(inkl underställ) med luva,skor,handskar.
Är det lugnt? Elr måste man ha tjockare våtdräkt? Fan vill verkligen dra ut!
-
@kowal 535613 wrote:
Pojkar.. hur lugnt är det att kajta nu med 3mm våtdräkt(inkl underställ) med luva,skor,handskar.
Är det lugnt? Elr måste man ha tjockare våtdräkt? Fan vill verkligen dra ut!
Habo eller Lundåkra funkar väl om solen tittar fram + lite vikingablod!
-
Hbgkitare;535615 wrote:Habo eller Lundåkra funkar väl om solen tittar fram + lite vikingablod!
vikingablod^^ skulle nog säga + lite alkohol 😀
men som ni alla vet pojkar… don’t drink and ride, you might fall and spill the drinkHAHA PEACE
Logga in för att svara.