Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Fotolek! – tävling på hög nivå…..!

• Fotolek! – tävling på hög nivå…..!

Publicerad av jonaish på 14 mars, 2006 vid 18:49

Reglerna är enkla. Jag tar ett kort på en vad som med en lapp där det står mitt nickname (Jag heter ju JONAISH så jag skriver det på ett papper brevid den sak jag har, aja ni fattar.)

Vad vinner jag? Jag vinner att få önska vad jag vill se härnäst!

Såhär fortsätter det. Önska det ni vill se och den som är snabbast med att slänga upp ett kort med sitt nick någonstans i bilden vinner nästa önskan.

Kan vi hålla det på en nivå där tråden kan överleva iaf fem sidor? Det skulle vart jättekul faktiskt! 😀

Regler. Man får inte svara på sitt eget inlägg, bilderna får inte strida emot forumets regler och ifall ingen svarat på 12 timmar får vem som helst lägga upp något nytt.

Så, nu försöker vi…Bilden syns här:

Jag vill se en tidning…. + nick 😀

jonaish svarade 19 år, 1 månad sedan 5 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • gogga

Medlem
    15 mars, 2006 vid 14:58

suck suck suck

• jonaish

Medlem
    15 mars, 2006 vid 15:50

Aaaa jag vet 😀 windsurfarna gillade Film Quiz, så vi kanske få dra igång en här med… men det får ni göra själva för jag orkar inte mer 😀

lite humor va det här iaf, komigen nu.. fan va detta ”kan va nice” om man bara får igång det… heheheeee…

• konstantin

Medlem
    15 mars, 2006 vid 18:06

fattar inte hur du har tänkt dig tävlingen. Förklara igen.:confused2:

• jonaish

Medlem
    15 mars, 2006 vid 18:24

JO…..

Jag börja å posta en bild med nick som du ser, sen under skriver jag vad jag vill se, som nu en tidning (valfri tidning) sen om du nu ser det så ska du gå å ta en pappers lapp å skriva ditt nick å hålla det framför kameran lr vad som.. det viktigaste e att du tar en tidning och ditt nick som nu e ”konstantin”… så när du har fixat en bild med en tidning å ditt nick å postar den här så e det din tur att skriva vad du vill se, PRECIS VAD SOM men inte något drygt för då kommer ingen att göra det så typ en kitebräda lr något…bild + nick sen skriver du vad du vill se, sen fixar någon annan de du ville se + nick å skriver vad han vill se o.s.v.

du fatta nu lr ??

• konstantin

Medlem
    16 mars, 2006 vid 16:30

men hur vinner man då?:laugh:

• jonaish

Medlem
    16 mars, 2006 vid 18:43

MEN va FAN !!!

EDIT : Vad vinner jag? Jag vinner att få önska vad jag vill se härnäst!

fattar du ??

om du skickar in en bild med då en tidning + nick får du önska vad du vill se!!

SVÅRT lr ”??”!!”

• niklas82

Medlem
    16 mars, 2006 vid 19:58

okej nu har det gått 12 timmar… Och jag vill se jonaish, inte namnet utan hela dig med ett rep hårt knutet runt pitten, och så ska du hänga minst 5 meter upp i luften i denna knut…

lycka till

• jonaish

Medlem
    16 mars, 2006 vid 20:36
    Niklas82 wrote:
    okej nu har det gått 12 timmar… Och jag vill se jonaish, inte namnet utan hela dig med ett rep hårt knutet runt pitten, och så ska du hänga minst 5 meter upp i luften i denna knut…

lycka till

okey……… NU VILL JAG SE dig ”Niklas82” göra något kite-shit + nick 😀

• mrmille

Medlem
    16 mars, 2006 vid 20:40

jag har en bild!!!

• jonaish

Medlem
    16 mars, 2006 vid 22:10
    mrmille wrote:
    jag har en bild!!!

De skulle va på nikkepic82 när han gör någon kite stuff 😀

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Fotolek! – tävling på hög nivå…..!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.