-
FP’s till forskningsprojekt!!
Jag skulle behöva vänliga människor som kan hjälpa mig och vara försökspersoner i ett forskningsprojekt!
Det gäller två delar:1. Att ge 30 minuter till mig och mina kollegor den 15 juni (kl 13-17) på Högskolan i Halmstad. Vi kommer då att mäta handstyrka och muskelaktivitet (OBS! endast hudelektroder) vid utförande av olika sysslor. Varje person beräknas ta max 30 minuter och mätningarna sker på Högskolan i Halmstad. Inga invasiva metoder används (alltså ingenting som gör ont eller kan ge men.)
Anmäl om du kan vara med till [email protected] så snart som möjligt!2. Att vid överenskommet tillfälle kitea med mätutrustning på bräda och bom. Jag har fäst en kraftgivare till mittlinan på en Cabrinhabom, som mäter dragkraften i mittlinorna och har en box med sensorer som mäter hur brädan rör sig. Dessutom filmas tillfället. Jag vill ha data över crossing, hopp med kite och enkla pop-tricks (typ railey o sånt).
Du ska vara minst intermediate kiteare (dvs kan ta höjd och göra kontrollerae hopp).
Hör av dig så snart som möjligt om du vill ha mer info eller vara med till [email protected]. Oerhört tacksam för hjälp!!
Vänliga Hälsningar
Lina
Tyvärr, inga svar hittades.
Logga in för att svara.