Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Framtida material för Team Liftass kanske?
-
Framtida material för Team Liftass kanske?
Publicerad av davids på 10 augusti, 2004 vid 08:21dirk_diggler svarade 20 år, 9 månader sedan 4 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
david, vill bara varna dig. din nya bild e iinte schnygg.
-
Medans du däremot ser ut som en fotomodell på din bild. När hade du den frisyren, var det innan du började kita, när du vindsurfa?
-
Ha Ha jag som fått lära mig att man inte skall kasta glas i stenhus! Ha Ha
-
Svar till:
Medans du däremot ser ut som en fotomodell på din bild. När hade du den frisyren, var det innan du började kita, när du vindsurfa?
[/ QUOTE ] vad menar du?
-
Vadå vad menar du? vad finns det att inte fatta i den meningen?
-
okej här kommer en lista på vad jag inte förstår
#1: ”du”?
#2: ”fotomodell”?
#3: ”den frisyren”?
#4: vad det spelar för roll om det var innan eller efter kiten?(observera noga fotot till vänster. kan det vara john holmes han menar?)
-
Svar till:
okej här kommer en lista på vad jag inte förstår
#1: ”du”?
#2: ”fotomodell”?
#3: ”den frisyren”?
#4: vad det spelar för roll om det var innan eller efter kiten?(observera noga fotot till vänster. kan det vara john holmes han menar?)
[/ QUOTE ]vad menar du?
-
äsch skit samma, jag tycker i alla fall att du är jättestilig på fotot!
-
Borttagen användare
Borttagen användare10 augusti, 2004 vid 20:50Sluta, sluta sluta vanliga forumbesökare som jag blir enormt förvirrade och ängsliga när de ser denna tråd det låter som om vi snart får se ett cyberspace blodbad. iiiiihhhhhhhhhhh
-
”Vad fan är ditt problem Mattias? Jag har inga problem att vattenstarta som jag minns det så var det du som börja böla när du krasha draken senast. Fas … ” , ”undra på att jag blir sur när du är så stöddig hela tiden. Byt blöjor ” , ”Medans du däremot ser ut som en fotomodell på din bild. När hade du den frisyren, var det innan du började kita, när du vindsurfa? ”
-
öhhhh?? HAHAHA har du typ sparat alla de raderna i en fil på datorn eller du ger seriöst och letar upp de för att kunna citera vad jag skrivit, HAHAHA. Vem e det som tar det så allvarligt egentligen
Logga in för att svara.