Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fredag, Stockholm

  • Fredag, Stockholm

    Publicerad av torban på 18 april, 2007 vid 20:51

    Vad tror ni om fredag kring Stockholm? Verkar som det ska bli lite NV vind. Funderar på Lövsta badet eller Rangsta brygga. Vad tror ni?

    torban svarade 17 år, 1 månad sedan 8 Medlemmar · 17 Svar
  • 17 Svar
  • robin

    Medlem
    19 april, 2007 vid 10:01

    @torban 377432 wrote:

    Vad tror ni om fredag kring Stockholm? Verkar som det ska bli lite NV vind. Funderar på Lövsta badet eller Rangsta brygga. Vad tror ni?

    Jag ska försöka ta mig ut. Vet inte riktigt var och när bara. Var ligger Rangsta – är det Ekerö? Lövsta är väl inget vidare?

  • fastforward

    Medlem
    19 april, 2007 vid 10:20

    Det ser ut som Lövsta för mig, är nog där vid 15.00 typ.

  • robin

    Medlem
    19 april, 2007 vid 11:07

    Jag kommer nog köra på förmiddagen, ska vara på jobbet vid tvåsnåret. Torö insida kanske?

  • swe223

    Medlem
    19 april, 2007 vid 11:08

    Kommer att segla på Bolinder Strand (görveln) imorrn fm. Om det blir formula eller slalom får vinden avgöra.
    //Nicklas

  • senior

    Medlem
    19 april, 2007 vid 12:23

    Någon som har koll på vattentemperatur i Mälaren?

  • robin

    Medlem
    19 april, 2007 vid 12:29

    @Senior 377587 wrote:

    Någon som har koll på vattentemperatur i Mälaren?

    Kallt… Minst fyra, max åtta är min gissning.

  • torban

    Medlem
    19 april, 2007 vid 14:25

    Rangsta brygga ligger ca 1 mil öster om Fituna och har varit riktigt bra på NV när jag varit där.

  • bopung

    Medlem
    19 april, 2007 vid 15:28

    om man kommer från nynäsvägenhållet svänger man höger vid muskörondellen. vid nästa t-kors (där vägen tar slut) svänger man vänster och sedan är det Rangstaskylt höger efter bara några meter. Vägen går ner till havet.

  • argulander

    Medlem
    19 april, 2007 vid 17:13

    @fastforward 377556 wrote:

    Det ser ut som Lövsta för mig, är nog där vid 15.00 typ.

    Funderar också på Lövsta siktar på att vara där nån gång efter lunch. Verkar ju bli rätt ordentligt kallt på fm 3 grader enligt SMHI. Klas

  • robin

    Medlem
    19 april, 2007 vid 20:44

    @torban 377619 wrote:

    Rangsta brygga ligger ca 1 mil öster om Fituna och har varit riktigt bra på NV när jag varit där.

    Jag åker till torö eller rangsta imorgon bitti ochvill helst ha sällskap. Någon som ska dit?

  • torban

    Medlem
    19 april, 2007 vid 20:45

    Vi åker till Rangsta eller Lövsta vid 14:OO tiden…

  • bjornen

    Medlem
    20 april, 2007 vid 06:24

    Om jag kan styra upp lite saker på jobbet så kan jag vara ifrån kl 14:00 och då åker jag gärna till Rangsta men det beror på jobbet annars försöker jag segla lördag förmiddag.

    //Björn

  • robin

    Medlem
    20 april, 2007 vid 08:20

    @Robin 377751 wrote:

    Jag åker till torö eller rangsta imorgon bitti ochvill helst ha sällskap. Någon som ska dit?

    Det snöade när jag la brädan på taket så jag åkte till jobbet i stället. Sticker ut vid lunch. Förmodligen Torö, beroende på om jag blir ensam eller inte

  • fastforward

    Medlem
    20 april, 2007 vid 08:38

    Hehe, nä i morse var det inte något glamoröst surfväder precis… Min bil var ju vit vid elvatiden i går kväll. Ser ut att klarna upp lite nu i alla fall.

  • argulander

    Medlem
    20 april, 2007 vid 08:38

    Det är 2 grader hos mig nu vid 10.30, lite väl kallt men det ska bli upp till 9 grader på em så jag väntar en stund, sen blir det troligen Lövsta. Klas

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fredag, Stockholm

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.