Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fredag/Lördag – GBG/VBG

• che_riff

Medlem
    16 maj, 2008 vid 12:08

Någon som idag är sugen på norrut? Skitviken i Stora Höga alt Tjörn?

• eddman

Medlem
    16 maj, 2008 vid 12:22

jag kommer köra i läjet. blir det för jävla crowded så blir det nog björkäng…har några nya moves inplanerade som kan behöva lite utrymme hoho

ses!

edde

• neven

Medlem
    16 maj, 2008 vid 12:52

Vinden kommer nu så sakteligen boyz! Och sydväst på det. Blir nog att förnedra sig i Askim lite ikväll…

Imorrn drar vi söderut!

• sourra

Medlem
    16 maj, 2008 vid 13:18

Fy fan John, du bor ju inte optimalt till för att enkelt ta sig ut och åka söderut. Tur det blåser 4 m/s i nuläget. Vem ska man lita på? Ska man tro DMI ser det ju ut att bli surfsodomi såväl ikväll som imorgon i Varberg. Ska man få nåt surfat får man ju surfa inatt för ikväll ska det vara klent och imorgon bitti likaså.

• cabrinharules

Medlem
    16 maj, 2008 vid 13:54

Var Kitesurfar ni? Håller ni till runt Stenungsund, Vänersborg, Trollhättan, Uddevalla, Lysekil, Grebbestad eller var? Jag hänger gärna på om det är ok? Hör gärna av er :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

• johnk

Medlem
    16 maj, 2008 vid 14:28

@sourra 465944 wrote:

Fy fan John, du bor ju inte optimalt till för att enkelt ta sig ut och åka söderut. Tur det blåser 4 m/s i nuläget. Vem ska man lita på? Ska man tro DMI ser det ju ut att bli surfsodomi såväl ikväll som imorgon i Varberg. Ska man få nåt surfat får man ju surfa inatt för ikväll ska det vara klent och imorgon bitti likaså.

Har du en bra strålkastare så drar vi till näset i natt 😀
    Annars kanske månen räcken 🙂 http://www.kalender.se/
    Möjligt att tjejen blir upprörd när hon är på väg hem från krogen och upptäcker att jag har börjat dejta ”den andra kvinnan” mitt i natten nu också.

• sourra

Medlem
    16 maj, 2008 vid 15:30

Varför måste mobilnäten braka ihop just nuuuu!!??!?

• stebe

Medlem
    16 maj, 2008 vid 15:34

Nu blire kite, onsala mätaren har hoppat upp till 8

• johnk

Medlem
    16 maj, 2008 vid 15:55

@sourra 465985 wrote:

Varför måste mobilnäten braka ihop just nuuuu!!??!?

Ja och varför ska jävla älvsnabben strejka nu??? drar nog till rågelund strax. onsalamätaren gick helt nötter precis ju.

jag har inte telia så det går kanske att ringa mig: 0704-908989

EDIT: Det GÅR att ringa mig. Är det någon som åker från hisingen så ring gärna.

• wakenils

Medlem
    16 maj, 2008 vid 16:35

jag plockar upp johnk om en stund o drar mot rågelund… om nån ska med ring kvickt på 073 621 09 36
    choppigt att köra wake idag men det var skoj som fan! men nu får det bli kite!!

• jkd

Medlem
    16 maj, 2008 vid 17:53

Dags för premiärsurfet! tänkte åka till VBG imorgon, någon mer som skall till VBG, vart i så fall?

/Janne

• djevulen

Medlem
    16 maj, 2008 vid 18:07

jag e på,har lite surfabstinens just nu
    Mathias 0706-973460

• jkd

Medlem
    16 maj, 2008 vid 18:20

Mathias! Vill du samåka? tänkte åka nedåt vid 10-11-tiden, hade tänkt att köra i Björkäng, själv?

/Janne

• djevulen

Medlem
    16 maj, 2008 vid 19:07

slä mig en pling när du e redo,,björkång funkar

• jkd

Medlem
    16 maj, 2008 vid 19:24

Ok! jag ringer dig imorgon vid 10-tiden.

Sida 3 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fredag/Lördag – GBG/VBG

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.