• fredagssurf

Publicerad av annas på 9 mars, 2006 vid 15:52

limhamn borde vara mindre byigt imorgon, mer nord. Jag tänkte dra ut, men kanske inte riktigt lika tidigt som idag. Någon annan?

pjoter svarade 19 år, 9 månader sedan 9 Medlemmar · 18 Svar
  • 18 Svar
  • kamikazekiteren

Medlem
    9 mars, 2006 vid 18:00

Jag skal jubba først. Kommer tidligst kl16.00 . Om det er der nogon der da?
    Men det var riktig heftig idag, selv med bygig vind.

• martent

Medlem
    9 mars, 2006 vid 18:16

• kamikazekiteren

Medlem
    9 mars, 2006 vid 20:32
    AnnaS wrote:
    limhamn borde vara mindre byigt imorgon, mer nord. Jag tänkte dra ut, men kanske inte riktigt lika tidigt som idag. Någon annan?
    ok. 15.00 , hvis det er snygt väder
  • annas

Medlem
    10 mars, 2006 vid 08:54

Är det ngn som vill ut och leka med mig snart?? Jättefint väder, rätt riktning och vind – kan det bli bättre?

• lina

Medlem
    10 mars, 2006 vid 08:57

klart jag vill! men jag är sämre idag. så jag ska ladda hem film och sura. hehe
    hoppas du får med dig någon kram kram

• jacko

Medlem
    10 mars, 2006 vid 08:59

vart ska du ut?

e det fruset överallt? jag e inte svår på en vattenpremiär, solen skiner och vinden blåser… väldigt mkt roligare än sunkig snökite

• annas

Medlem
    10 mars, 2006 vid 09:06

jag tänkte köra på limhamnsfältet, ribban. Jag går inte i vattnet när det är under 5 grader i luften, sorry, men det är för hard core 🙂

• jacko

Medlem
    10 mars, 2006 vid 09:07

ameeeen…….. det e ju såååå roligt, jag har inte kajtat sen… ja väldigt länge. oktober?

• annas

Medlem
    10 mars, 2006 vid 09:46

jamen då var det ju riktigt varmt, det var t.om. ganska varmt i november-december om man jämför med de -3,4 graderna vi har idag. Tror inte du förstår hur sjukt kallt det är att vara i vatten och vind i minusgrader. Följ med o snökita istället!

• jacko

Medlem
    10 mars, 2006 vid 09:52

äsch så länge man har grajjor på sig och kör hårt så….! å andra sidan så kör jag enbart på abstinens isf, för jag e alltså så jäkla sugen!
    och det e ju lite cred och vara före alla andra i vattnet, visst?

• jacko

Medlem
    10 mars, 2006 vid 10:00

….OM du inte följer med och kajtar på riktigt så måste ni flytta denna tråden te skökite!!!

• annas

Medlem
    10 mars, 2006 vid 10:09

herregud, finns det ens en sån. Jaja, jag tänkte dra till limhamnsfältet, kommer du dit? Är väl där vid 12.

• jacko

Medlem
    10 mars, 2006 vid 10:18

neeee blir det kite(snö el. vatten) så blir det nog näset….

• melker

Medlem
    10 mars, 2006 vid 10:53

Inegen vind nere på limhamnsfältet än. var där nyss o kolla. Lite snö åsså fast hårt så det funkar säkert, när vinden kommer.

• budokai

Medlem
    10 mars, 2006 vid 12:16

är det is i vattnet vid limhamn fortfarande?

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA