Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Freestyle och speed tävling på Haga Park!

  • basse

    Medlem
    26 mars, 2007 vid 08:40

    @Kris 372044 wrote:

    Vi är några från GWC som drar dit (Basse och Saga, ni hänger väl på? :smile:) och det verkar som vi hamnar i tält.

    Njae… jag har tappat lite av intresset för Öland när DK ligger så nära. Visst, det kanske kostar lite mera med båten men restiden är samma eller kortare och seglingen så mycket bättre.
    Till detta kommer ju wienerbröden också förståss. Häng med till DK istället! :cool2:

  • adde

    Medlem
    26 mars, 2007 vid 08:55

    Gah! Nån tok har lagt ett bröllop mitt i en långhelg!! Törs jag gör ett statement??

  • ola_p

    Medlem
    26 mars, 2007 vid 09:19

    @adde 372374 wrote:

    Gah! Nån tok har lagt ett bröllop mitt i en långhelg!! Törs jag gör ett statement??

    Synes i dk alltså? 😉

  • dr-masse

    Medlem
    26 mars, 2007 vid 11:12

    Enbart den där infon får mig att allvarligt överväga DK över Kristi flyg… 🙂

  • basse

    Medlem
    26 mars, 2007 vid 11:15

    @adde 372374 wrote:

    Gah! Nån tok har lagt ett bröllop mitt i en långhelg!! Törs jag gör ett statement??

    Det är faktiskt på tiden att du sätter ner dina knubbiga små fötter så hon förstår vad som gäller!
    Jag bokar båten idag!!!! 😀

  • kris

    Medlem
    26 mars, 2007 vid 11:20

    @Basse 372371 wrote:

    Njae… jag har tappat lite av intresset för Öland när DK ligger så nära. Visst, det kanske kostar lite mera med båten men restiden är samma eller kortare och seglingen så mycket bättre.
    Till detta kommer ju wienerbröden också förståss. Häng med till DK istället! :cool2:

    J-drar, jag glömde wienerbröden! 😮
    DK hade varit jättekul, fast jag tvekar på om ryggen uppskattar vattenstartsförsök bland seten som rullar in där..

    Och vi som just hunnit fixa stuga på Öland också, aj aj .. Linn har lurat i mig att vi ska tävla.. (jag måste säga upp bekantskapen med henne) 😀 Ni får ha så kul medan vi tuggar torra kroppkakor.. *s*

    /Kris
    P.S Jag hörde via omvägar att du skulle på bröllop Adde, my sympaties D.S

  • adde

    Medlem
    26 mars, 2007 vid 11:27

    @dr Masse 372409 wrote:

    Enbart den där infon får mig att allvarligt överväga DK över Kristi flyg… 🙂

    Att Mac ska spela eller?

  • jeppo_f

    Medlem
    26 mars, 2007 vid 11:49

    @Basse 372411 wrote:

    Det är faktiskt på tiden att du sätter ner dina knubbiga små fötter så hon förstår vad som gäller!
    Jag bokar båten idag!!!! 😀

    Ni har inte plats i bilen för en till? En tur till Danmark skulle sitta ganska bra…

    /jeppo

  • ola_p

    Medlem
    26 mars, 2007 vid 11:54

    @Basse 372411 wrote:

    Jag bokar båten idag!!!! 😀

    För flygare, eller påskresan?

  • basse

    Medlem
    26 mars, 2007 vid 12:24

    @Jeppo_F 372425 wrote:

    Ni har inte plats i bilen för en till? En tur till Danmark skulle sitta ganska bra…

    /jeppo

    Det finns säkert plats, jag skall höra med övriga passagerare!! En plats finns nästan alltid och den går till högstbjudande!!! 😀
    Alla erbjudanden beaktas. Betalning kan ske i wienerbröd, öl, vin, sprit, kokosbollar, bensin, fenor eller saker gjorda i kolfiber.

    @Ola_P 372427 wrote:

    För flygare, eller påskresan?

    Påsk är bokad! åker den 7:e och kommer hem den 15:e. Plats finns i stuga i Klitmöller för den som känner för det! Se ovan för betalning!!

  • ola_p

    Medlem
    26 mars, 2007 vid 13:21

    Hela veckan vid påsk kan jag inte, men några dagar kanske…
    Flygare tror jag det blir i BFCs regi…

  • s

    Medlem
    26 mars, 2007 vid 14:01

    @adde 372374 wrote:

    Gah! Nån tok har lagt ett bröllop mitt i en långhelg!! Törs jag gör ett statement??

    Det gjorde jag!
    Bröllop på långhelger går bort!
    Förra året var jag tvingad till det då Hannas bästa vänner gifte sig (med varandra alltså). Men i år vägrade jag det böllop som kommer på Kristi himmelfärd som någon tokig giftassugen person utan intressen ville förstöra en långhelg med! Hanna tyckte nästan det var onödigt att fråga mig för hon visste svaret… Och nu hoppar även hon av och vi åker till DK för att surfa istället!

    Årets favorit: Wave classic helgen! På Vadstena slott! Måste till och med hyra frack! Fuck!!!
    Näst bäst: Syrran gifter sig helgen efter, reservhelgen för våg-SM… Men det är ju syrran så det är OK.
    Bubblare: DanneW prickar garanterat en blåsig helg den 16 juni! I Göteborg som tur är!

    Förrutom det så har jag vägrat två i sommar och två är avklarade (inklusive mitt eget som skedde en helg i januari – i hemlighet. Jag vill inte att mina vindsurfande vänner ska offra några surfhelger :wink:)

    /Staffan

  • adde

    Medlem
    26 mars, 2007 vid 14:08

    @S.. 372456 wrote:

    .
    Bubblare: DanneW prickar garanterat en blåsig helg den 16 juni! I Göteborg som tur är!

    /Staffan

    Sommarens vindsäkraste dag alltså… och jag är på konferans i Helsingfors…

    Förresten kan ni boka 27:e maj, då ska min brorsdotter döpas mitt i småland

  • basse

    Medlem
    27 mars, 2007 vid 05:32

    @Jeppo_F 372425 wrote:

    Ni har inte plats i bilen för en till? En tur till Danmark skulle sitta ganska bra…

    /jeppo

    Kom på att vi skall bo i bussen om vi har buss då. Annars får du gärna åka med!

    Ber om ursäkt att jag har totalsabbat tråden om Öland….

  • gurra1978

    Medlem
    27 mars, 2007 vid 05:55
    adde;372374 wrote:
    Gah! Nån tok har lagt ett bröllop mitt i en långhelg!! Törs jag gör ett statement??

    Det ena utesluter inte det andra. På min egen bröllopsdag han jag vindsurfa 2 h innan själva vigseln på Väddö. Sen var man redo 😀

    Jag klämmer in att Väddö inte ligger på ÖLAND så jag håller mig till orginaltråden :laugh: och DK lockar.

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Freestyle och speed tävling på Haga Park!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.