Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fresh pics from the fish

  • fj69

    Medlem
    14 juli, 2008 vid 17:57

    lite till från fishybäck……….

    F

  • superextrem

    Medlem
    14 juli, 2008 vid 18:29

    Nääää, dra på trissor!
    Banne mig windsurfare som oxo kör med shorts utanför dräkten, dessutom i den fashionabla kategorin freestyle, mums. De däringa rutiga e ju inte lite tyska…
    Här ska skärmdumpas o de grövsta
    /SUPEREXTREM

  • callep

    Medlem
    14 juli, 2008 vid 18:44

    @SUPEREXTREM 482560 wrote:

    Nääää, dra på trissor!
    Banne mig windsurfare som oxo kör med shorts utanför dräkten, dessutom i den fashionabla kategorin freestyle, mums. De däringa rutiga e ju inte lite tyska…
    Här ska skärmdumpas o de grövsta
    /SUPEREXTREM

    Ge fan å trakka mina surfshorts!!!!!!!!!!!

    nice med pics för övrigt! diggar min inte alls ansträngda min haha!

  • hakman

    Medlem
    14 juli, 2008 vid 18:50

    Finfint du! Lägg upp ett par till, om jag inte minns fel så blev det några fler ganska bra trick.

  • walle_gbg

    Medlem
    14 juli, 2008 vid 18:56

    Satt och kollade på bilderna och laddade för ett ordentligt inlägg på temat “Fantomen har fått fler anhängare”, så hade nån redan kommenterat beklädnaden.

    Kul med lite bilder i alla fall. Själv har jag suttit förjäves och väntat på vind längre söderut i landet.

  • gurra1978

    Medlem
    14 juli, 2008 vid 21:04

    Fina bilder men borde du inte vara bland vågorna istället för fisken. Du som ska flyga till Irland för att få lite vågor:cool2:

    Se vad du missade idag.

  • tdk

    Medlem
    14 juli, 2008 vid 21:11

    @callep 482566 wrote:

    Ge fan å trakka mina surfshorts!!!!!!!!!!!

    Men seriöst, hur jävla löjligt är det inte då?!

  • fj69

    Medlem
    14 juli, 2008 vid 21:45

    @gurra1978 482627 wrote:

    Fina bilder men borde du inte vara bland vågorna istället för fisken. Du som ska flyga till Irland för att få lite vågor:cool2:

    Se vad du missade idag.

    Wow, knähögt…..och 5 m/s i beckmörker!

    Osis å missa den! haha

    F

  • danneman

    Medlem
    14 juli, 2008 vid 22:34

    Jag borde fan haft shorts på maj idag höhö ett stoooort höl i dräkten just runt brun ögat … i björlanda bjöds det på bra drag i 5.3 efter att vissa dragit hem .. dessvärre inga pics från detta spot..

    Jag ska fan börja köra med shorts med! För man vill ju inte va som nån gammal surgubbe..

  • stefan_gbg

    Medlem
    15 juli, 2008 vid 06:18

    Man kanske skulle börja dra på sig sina gamla speedo badbyxor utanpå dräkten istället för innanför.

  • tdk

    Medlem
    15 juli, 2008 vid 07:05

    @DanneMan 482659 wrote:

    Jag borde fan haft shorts på maj idag höhö ett stoooort höl i dräkten just runt brun ögat … i björlanda bjöds det på bra drag i 5.3 efter att vissa dragit hem .. dessvärre inga pics från detta spot..

    Jag ska fan börja köra med shorts med! För man vill ju inte va som nån gammal surgubbe..

    Vadå efter att vissa dragit hem?? Det va ju gött stort sett hela kvällen bortsett ifrån dippen vid 18…

  • callep

    Medlem
    15 juli, 2008 vid 08:22

    här kommer lite fler bilder till alla er shorts-älskande surfare
    http://picasaweb.google.se/minicalle/14Julii

  • fj69

    Medlem
    15 juli, 2008 vid 08:53

    @Hak 482571 wrote:

    Finfint du! Lägg upp ett par till, om jag inte minns fel så blev det några fler ganska bra trick.

    Såg denna nu, och tyvärr HAK vill inte sabba ditt beachcred genom att posta fler bilder – Grubbyn va den snyggaste;-)….de andra raderade jag (delvis p g a oxå att fotona inte blev så bra från min sida.)

    Kul f´resten att ha gett upphov igen till ännu en intressant shortsdebatt! Onekligen en vattendelare……

    Bra kört HAK!

    F

  • hakman

    Medlem
    15 juli, 2008 vid 08:54

    Shitbay for life! Vad mer kan man begära?

    Tråkigt nog försvann kamerorna – eller dess batterier – när kamikazeladdet infann sig, och vi lyckades inte föreviga de riktigt stilfulla krasherna. Topp tre såg väl ut något i den här stilen: Bob into guillotine riktad mot mr Hank (som bokstavligt talat gick under ytan), enfots-flaka med korsbandsvarning från lillKalle, och slutligen vulcano into både bodydrag, head-dip, forward och gud vet vad, av mannen som återhämtade sig efter att nästan ha tappat huvudet.

    Sämsta dagen någonsin Henke elle? haha

  • hakman

    Medlem
    15 juli, 2008 vid 08:59

    @FJ69 482736 wrote:

    Såg denna nu, och tyvärr HAK vill inte sabba ditt beachcred genom att posta fler bilder – Grubbyn va den snyggaste;-)….de andra raderade jag (delvis p g a oxå att fotona inte blev så bra från min sida.)

    Kul f´resten att ha gett upphov igen till ännu en intressant shortsdebatt! Onekligen en vattendelare……

    Bra kört HAK!

    F

    Hahaha, jag och kameror är ingen vinnande kombination. Kul att du kom ner i alla fall, det kan bli lite för mycket vågbilder på konfen nuförtiden, så det är skönt att någon bryter trenden.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fresh pics from the fish

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.