• Publicerad av calle på 26 september, 2003 vid 17:19

Jag kan inte komma in på FTP:n jag får upp en inloggnings ruta, där prövade jag att logga in anonymt men det går inte.
    Hur gör man????
    Det har fungerat förut confused.gif
    MVH Calle
    PS jag har Win2000 som operativsystem, explorer som läsare.

nordgren svarade 21 år, 7 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • sunkan_

Medlem
    26 september, 2003 vid 17:25

Anledningen till att folk inte kom in förut tror jag var att det helt enkelt var för många uppkopplade. Istället för att tillåta alla att komma in så begränsar man antalet användare så att man får bra hastighet när man väl kommer in. Men effekten kan då förstås bli att man får vänta på sin tur när det finns nya roliga saker att hämta.

• hank_the_tank

Medlem
    26 september, 2003 vid 17:41

Funkar för mig nu…

• calle

Medlem
    26 september, 2003 vid 17:50

Tack för svaret, det verkar stämma för nu gick det bra!
    / Calle

• pontuss

Medlem
    7 oktober, 2003 vid 18:43

Jag har aldrig någonsin kommit in på ftp:n. Skall det vara så att när man skriver in adressen i sökfältet så kommer en lampa upp som lyser omkring? (har explorer, i XP) Så är det alltid för mig och efter nån minut så kommer det upp ett felmeddelande där det står att det inte gick att ansluta. Gör jag något fel eller är det helt enkelt fullt varenda gång jag försöker komma in?

Här är en bild för att förenkla det hela:

Edit: Bilden vart väldigt ihoptryckt men jag hoppas ni ser
    Edit2: Trycker man på ”Bifogad” ser man visst hela…

• nordgren

Medlem
    7 oktober, 2003 vid 18:50

Klart du inte kommer in med den där skitloggan i din webläsare!!! grin.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.