• Publicerad av anonym-anvandare på 9 april, 2002 vid 07:08

Hej på er. Har just kommit tillbaka efter två veckor på FuerteVentura. Har försökt lära mig att åka på den där kitebrädan. Joda nu funkar det! Kan inte påstå att jag tar höjd så jättebra ännu men det kommer väl. Om någon har tänkt sig att åka dit för att kita så delar jag gärna med mig av mina erfarenheter.
    Nu gäller det att hålla flåset uppe och slänga sig ut i kallvattnet här hemma för att jobba vidare på tekniken. Kul att läsa allas inlägg. Jag kommer att följa forumet och även finnas på ”kite-spots” i Göteborg/Halland området denna säsongen -så ofta jag kan. Hör gärna av er när ni är på väg ut, det är ju aldrig fel med sälskap. Har harvat en del ensam i Åsa men som någon sa ”To kite alone you need to be either god or beast”…

Så länge.

Johan

anonym-anvandare svarade 23 år, 8 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA