Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Fuerte Ventura eller Marocko i November?

• Fuerte Ventura eller Marocko i November?

Publicerad av stahlis på 21 juni, 2006 vid 15:09

Jag skall iväg hela november månad och skulle behöva tips om platser att vindsurfa på. Jag har hört att Fuerte Ventura ska vara bra. Skulle vara riktigt tacksam om jag kan få tips var man kan bo billigt, gärna kontaktuppgifter. Skulle också vilja veta var det kostar att hyra grejer, gärna kontaktuppgifter här också.

Har någon varit på Marocko och vindsurfat? Är det en höjdare? Skulle vara riktigt tacksam för svar var i Marocko det kan vara bra, tips på var man kan bo och hur det är att hyra grejer.

Tack på förhand!

Ståhlis

stahlis svarade 19 år, 6 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA