Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Fuerteventura, Corralejo i November

• Fuerteventura, Corralejo i November

Publicerad av titan_linkan på 28 september, 2008 vid 15:19

Hallojsan
    Jag och en polare skall till Corralejo och testa Vindsurfa i november. Vi är båda nybörjare. Vi skall gå en kurs hos Flagbeach.
    Vi skall även dyka lite.
    Jag är där från 3-23 november och Jonathan från den 9 nov-23.
    Är ni fler som skall dit så hör gärna av er. Går ju ta en öl eller så.

Mejla gärna till ia03lindberg@hotmail.com

MVH
    Richard

kapten-k svarade 16 år, 5 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • symon

Medlem
    28 september, 2008 vid 16:21

planer på att dra dit i början på december.

Verkar lite kasst med vind då. Någon som kan berätta lite om vindarna där på vintern? Sotavento

hejdå

• titan_linkan

Medlem
    12 oktober, 2008 vid 10:22
    symon;503280 wrote:
    planer på att dra dit i början på december.

Verkar lite kasst med vind då. Någon som kan berätta lite om vindarna där på vintern? Sotavento

hejdå

kolla på http://www.flagbeach.com där har de en massa sammanställning av vindarna vid Corralejo.
    Kommer hem den 24 nov. hoppas jag kommer ihåg skall jag kolla åt dig och skriva här./Linkan

• kapten-k

Medlem
    20 november, 2008 vid 21:20

I december är det nog mer vind i sotavento, dock frånlandsvind vilket inte e så kul om man e helt grön.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Fuerteventura, Corralejo i November

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.