Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fulaste design på bräda genom tiderna.

  • Fulaste design på bräda genom tiderna.

    Publicerad av aronh på 3 mars, 2008 vid 18:19

    Tänkte vi kunde lägga fram förslag på fulaste design på bräda genom tiderna och sen ordna en omröstning. Strunta i hur brädan fungerar gå bara på det estetiska. Bild och kommentar.

    jarp svarade 16 år, 2 månader sedan 11 Medlemmar · 16 Svar
  • 16 Svar
  • pure

    Medlem
    3 mars, 2008 vid 18:34

    Jag tycker att det är riktigt stor skillnad på brädor när man ser dom uppifrån på en dator ritad bild jämför med verkligheten…

    hittade en bild på en som garanterat lika ful i verkligheten som den är när den är ritad..

  • oscar

    Medlem
    3 mars, 2008 vid 19:00

    JP började fult och har inte blivit snyggare sen dess….

    597_foto6_staand.jpg

  • rrd

    Medlem
    3 mars, 2008 vid 19:29

    Om någon kunde fixa en bild på F2 från 1990 med Gorbatjov på så ligger den nog bra till…

  • aronh

    Medlem
    3 mars, 2008 vid 19:32

    Jag tycker Mistrals svar på F2’s Gorilla, som för övrigt såg ganska dålig ut 2005, är förskräcklig. Funkar kanske på långt håll men när man ser att det är krokodilskinn funkar det inte längre.

  • pure

    Medlem
    3 mars, 2008 vid 19:59

    med risk för mothugg så måste jag säga att många av naish brädorna från senaste åren är riktigt fula.. 🙂

    och jag fattar inte varför alla brädor skall vara färdig smutsade nu för tiden .. fattar att det ska va som att man skall kunna se att det är kolfiber under eller nått men fult är det och hoppas att det försvinner ..

  • hankloose

    Medlem
    3 mars, 2008 vid 21:22

    Hypersonicen e väl ändå tveklöst fulast fast faaan va snabb den e…..

  • jester

    Medlem
    3 mars, 2008 vid 21:46
    Hankloose;449182 wrote:
    Hypersonicen e väl ändå tveklöst fulast fast faaan va snabb den e…..

    Nooooway! Iaf inte wood-varianten… 😀

  • glader

    Medlem
    3 mars, 2008 vid 22:14

    Vinta Kestrel!

  • rooster

    Medlem
    4 mars, 2008 vid 07:21

    Fanatic Ultra Rat och Cat och Viper och Mosquito och allt vad dom hette. Helt fullplottrade av djur och träd och annat… Min Vinta 295, grisskär, var inte snygg den heller…

  • aronh

    Medlem
    4 mars, 2008 vid 08:17

    Låg och tänkte på fanatics Djur brädor i natt. Nej de var inte så snygga.

  • _frippe_

    Medlem
    4 mars, 2008 vid 20:25

    @Rooster 449235 wrote:

    Min Vinta 295, grisskär, var inte snygg den heller…

    Vinta 295 var bland det första jag tänkte på när denna tråd skapades. Jag letade lite men hittade ingen bild på den. Grisskär som sagt…

  • tsss

    Medlem
    4 mars, 2008 vid 22:25

    @Rooster 449235 wrote:

    Fanatic Ultra Rat och Cat och Viper och Mosquito och allt vad dom hette. Helt fullplottrade av djur och träd och annat… Min Vinta 295, grisskär, var inte snygg den heller…

    Hallå, hallå. Vad är detta för förtalskampanj???
    Inte är Ultra Cat ful!!!
    Den är verkligen tidstypisk. Dock ser det kanske ut som om två olika konstnärer gjort motivet.
    och Ultra Rat är ju häftig – särskilt som det fanns segel att köpa till med samma mönster.
    Inte vacker design, och inte ful. Men klart grym!!

  • aronh

    Medlem
    4 mars, 2008 vid 22:34

    Egentligen är domdär gamla klassikerna ganska coola ändå. Eller jag vet inte riktigt vad man ska tycka.

  • aronh

    Medlem
    4 mars, 2008 vid 22:41

    @_Frippe_ 449363 wrote:

    Vinta 295 var bland det första jag tänkte på när denna tråd skapades. Jag letade lite men hittade ingen bild på den. Grisskär som sagt…

    Är detta en Vinta? Var själv inte med när det begav sig.

  • Knatte

    Gäst
    5 mars, 2008 vid 05:38

    Den högra är ju helt klart en Vinta 295 🙂

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fulaste design på bräda genom tiderna.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.