G-bay Challenge-26/8. numer slalomtävling

Detta ämne har 7 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast för 16 år, 7 månader sedan av imported_MacTS.

• Författare

Hej

Välkomna till G-bay Challenge i Brädviken 26/8. Inregistrering 09.30-10.30.

Blir slalom-8 samt kanske nån “master blaster” (segla till ett märke långt bort, gippa och åk tillbaks). Inga materialrestriktioner, kör på det du har. Blir det dåligt med vind så kör vi lättvindsfreestyle.
    Naturligtvis blir det fest i klubbstugan på kvällen.

Kostnad: 20 spänn

Mer info och detaljer kommer.

Klang
    Medlem

Härligt!!!

Äntligen, faaan va gla jag blir…

super duper

SWE 496
    Deltagare

Coooolt Mac…Funderar starkt på en tripp till Gävle….Måste ju chocka bryggfolket med en schönen slangen;)

Hej,
    Bumpar denna lite. Nu uppdaterad med kostnad (20 SEK). Passa på att komma och ha en trevlig dag samt kväll i det über-vackra Gävle!!

SWE223
    Medlem

Hur ser prognosen inför lördag ut? Tänke nog titta förbi om prognosen ser skaplig ut.
    //Nicklas

Prognosen är på No 3-7 vilket inte är så tokigt. På NO så trycks vinden mellan fastlandet och en ganska stor ö och accelererar något. Tror att det kan bli OK.

SWE 496
    Deltagare

Jag kommer;)
    Är whiskeyn laddad Mac?;)

Whiskey….vet inte vad du talar om????
    Allvarligt talat så är det inte säkert att jag har barnvakt över natten (frugan jobbar natt…), men jag jobbar på det:-)

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998
©2023 Surfzone - Share the Stoke

Logga in med användarnamn och lösenord

eller    

Forgot your details?

Create Account