Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing G I S L ö V S H A M M A R ! ! ! ! !

  • oscar

    Medlem
    13 september, 2008 vid 06:09

    Äh taskig vinkel ju, tur man inte missade nåt….ääääh öööh rööööv

  • lars_k

    Medlem
    13 september, 2008 vid 06:33

    Nä vinkeln såg inte helt optimal ut men det såg riktigt fett ut ändå. Tack för den filmen, snabbt och bra redigerat!
    Själv satt man fast som en pinne i frusen skit. Scheisse! 🙁

  • gurra1978

    Medlem
    13 september, 2008 vid 06:39

    Jag tackar också för filmen. Det var kul (eller kanske inte) att se vad man missade. Jag gillar speciellt Basses move när han utmanar den där feta vågen. Är det filmat i början på dagen? Vred det upp mot NO under kvällen?

  • fj69

    Medlem
    13 september, 2008 vid 12:36

    Some pics from somewhere, but not anywhere………….

    För alla bilder hänvisar jag till kulingvarning.nu, håll till godo med stilstudie av Olandersson så länge.

    Fredrik

  • robin

    Medlem
    13 september, 2008 vid 13:31

    Bra film! Kul med långa klipp på folk som rider (eller försöker rida) vågorna. Jag gillade han som laddade riktigt bra i mitten av filmen, cutbacken som nästan blev ett helt varv.

  • tomasn

    Medlem
    13 september, 2008 vid 18:53

    Lite längre upp på skånekusten vid Äspet, Åhus slapp vi iaf trängas, bara fyra, fem seglare 🙂 Stundtals riktigt bra 4,2 segling om än jäkligt stökigt där ute..

  • toka

    Medlem
    13 september, 2008 vid 19:00

    @gurra1978 499411 wrote:

    Jag tackar också för filmen. Det var kul (eller kanske inte) att se vad man missade. Jag gillar speciellt Basses move när han utmanar den där feta vågen. Är det filmat i början på dagen? Vred det upp mot NO under kvällen?

    Nää du… det är vid 17.30-tiden…. Jag är nöjd att jag gick upp på den…. den var rätt stor.

    -Basse

  • adde

    Medlem
    13 september, 2008 vid 19:50

    @Toka 499524 wrote:

    Jag är nöjd att jag gick upp på den…. den var rätt stor.

    -Basse

    Säker på att det inte var Toka som skrev det??

  • nisse-turbo

    Medlem
    13 september, 2008 vid 20:43

    Kunde inte åka ner den här gången (sucks to be me). Men med tanke på vinkel och mängden folk… så borde några testat Borrby eller varför inte x-off på Sandhammaren.
    Någon som kan rapportera om dessa eller andra Skånealternativ på ren ost. Även kul om nån kitare rapporterar. Tror ni är lite bättre på att köra alternativa spot än vi vindsurfare…

  • spike

    Medlem
    13 september, 2008 vid 23:19

    Jag och min sambo var på väg till Gislöv/Borrby men blev stoppade av barnmorskan, sambon var 40+2 och dom rådde oss inte till att åka till skåne… och tur var väl det då vi kl 19.19 fick en underbar dotter på 4,1 kg, Gislöv kommer tillbaka…

  • jesper_b

    Medlem
    14 september, 2008 vid 06:18

    @Spike 499556 wrote:

    Jag och min sambo var på väg till Gislöv/Borrby men blev stoppade av barnmorskan, sambon var 40+2 och dom rådde oss inte till att åka till skåne… och tur var väl det då vi kl 19.19 fick en underbar dotter på 4,1 kg, Gislöv kommer tillbaka…

    Grymt bra anledning att skita i Gislöv – grattis till underverket!! Själv fick jag obehagligare besked när mobiltelefonuppkopplingen började fungera i färgan strax utanför Visby. Min 9-åriga dotter Tora var på barnakuten med misstanke om propp eller tumör i huvudet. Röntgen visade på lugnande besked och sannolikt var det hennes första migrenattack. Inte så trevligt men helt ofarligt – pust. Blev dock min kortaste Gotlandsvistelse någonsin.

    Som sagt, Gislöv, Gotlands med flera spots återkommer!

    /JB

  • tompasurfer

    Medlem
    14 september, 2008 vid 07:10

    Aloha,

    Var hittar man filmklippet från Gislövshammar dagen som alla pratar om ??

  • sinclair

    Medlem
    14 september, 2008 vid 07:50

    @TompaSurfer 499569 wrote:

    Aloha,

    Var hittar man filmklippet från Gislövshammar dagen som alla pratar om ??

    I scrolla ned eller upp och håll ett öga på högermarginalen.

  • sebbe

    Medlem
    14 september, 2008 vid 08:26

    Lite bilder från fredag med rätt dålig vinkel side-on pga ONO vind.
    De som missade denna dag missade inte mycket med lördag var episk, men besök från Klaes vogel so satte areials på nästan varje våg!!
    Surfsession och fredrik dahl fotade järnet så det borde komma fina bilder där snart.
    kolla http://www.surfsession.se närmaste dagarna

    Spana Styrets vågridning och framåtar, go go styret!!

  • sebbe

    Medlem
    14 september, 2008 vid 08:27

    lite fler

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing G I S L ö V S H A M M A R ! ! ! ! !

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.