Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing G-Löve imorgon?!

  • johanw

    Medlem
    8 november, 2009 vid 14:33

    vissa har de bra.. shit va gött de lär bli..

  • gonzo

    Medlem
    8 november, 2009 vid 15:43

    gottegris

  • tote

    Medlem
    8 november, 2009 vid 16:30

    Vill, Ja!
    Kan, Nej…:frown:
    Du måste ha världens bästa jobb!?

  • aka_kalle

    Medlem
    8 november, 2009 vid 17:17

    Jag vill och kan! 0737337982 ring om du drar dit annars paddlar jag istället

  • bizonoxe

    Medlem
    8 november, 2009 vid 18:59

    NordO?

  • aka_kalle

    Medlem
    8 november, 2009 vid 21:18

    komigen nu häng med o kita!

  • above_the_law

    Medlem
    8 november, 2009 vid 21:53
    Bizonoxe;587418 wrote:
    NordO?

    Yupp, det är ju då som den spotten får en riktigt glassig våg.
    Woodstock:-)? Är du också 69:a?

  • above_the_law

    Medlem
    8 november, 2009 vid 21:59
    AKA_KALLE;587411 wrote:
    Jag vill och kan! 0737337982 ring om du drar dit annars paddlar jag istället

    Tjena Kalle,
    jag kan dra ca 10.30 från Götet, så jag lär inte vara framme förrän ca 13.30. Får väl se om prognosen håller i sig men som det ser ut nu så vore det ju trevligt att inte vara helt solo där då eftersom det verkar bli rätt fett. Är ju lite lurigt om det händer något när man kitar där pga strömmarna och det vakum som kan bli vid vattenytan söder om udden:wink:.
    Kör jag själv så blir det nog enbart vågsurf, men helst varvat med vågkite så klart.

    Har ditt nummer i min mobil. Mitt är: 0706695030

    Cheers!

  • smaskens

    Medlem
    9 november, 2009 vid 17:20

    Roa er nu. Nicco vad har hänt är det flex eller har ni dåligt med uppdrag?

  • above_the_law

    Medlem
    10 november, 2009 vid 10:08
    smaskens;587518 wrote:
    Roa er nu. Nicco vad har hänt är det flex eller har ni dåligt med uppdrag?

    Nej, var en chef som bad mig “blocka” den 9-10/11 i kalendern för ev askultation, men det blev inget av det. Fick sedan veta att det inte blev något så pass sent att jag inte kunnat boka in några nya möten för dom här två dagarna. Så vad gör man i svininfluensatider som dessa..?

    G-löve hade varit kanon OM man varit TVÅ kitare (sjukt strömt, stenigt och vakum bakom udden)… Kom tyvärr dit så sent att Kalle hunnit dra. Tänkte hoppa i och vågsurfa, men eftersom jag sett att det var glassigt runt Kåseberga (på vägen dit), så ångrade jag mig och hittade ett för mig nytt smultronställe på vägen:-). Blev dock lite lång bilfärd för 2 h surf (senare halvan till ljustet från bilen:-)!

    Cheers!

  • above_the_law

    Medlem
    10 november, 2009 vid 10:58

    Blev som sagt ett annat smultronställer för vågsurf igår ute på udden av Kåseberga. Passade nog bäst för longboard-minimal, men min 6.0×21 med qad funkade ok.
    Kan rek vid hårda NO (antagligen även O) vindar:

  • above_the_law

    Medlem
    10 november, 2009 vid 11:04

    Blev som sagt ett annat smultronställer för vågsurf igår ute på udden av Kåseberga. Passade nog bäst för longboard-minimal, men min 6.0×21 med qad funkade ok.

    Kan rek vid hårda NO (antagligen även O) vindar:

  • bizonoxe

    Medlem
    10 november, 2009 vid 11:33

    Kåseberga och Kåseberga, du står nästan på min familjs tomt i secret lödde. Fyfan vad fint där var, attans skit att jag var upptagen..

  • bizonoxe

    Medlem
    10 november, 2009 vid 11:33

    Ostvindar skapar inte sådana vågor, när det är Ost blir det mkt mer skum och fler tätare vågor. De där NO vågorna är ytterst sällsynta.

    Fan va fint.

  • above_the_law

    Medlem
    10 november, 2009 vid 13:25
    Bizonoxe;587612 wrote:
    Kåseberga och Kåseberga, du står nästan på min familjs tomt i secret lödde. Fyfan vad fint där var, attans skit att jag var upptagen..

    Tjenare, nu blir jag avundsjuk på riktigt:smile:!
    Stod ju där och drömde om hur fn jag skulle kunna få loss en av dom där fastigheterna och bygga surf-hostel med chillout-bar, hängmattor o s v…
    Vet att det inte är exakt Kåseberga, MEN ville inte riskera att avslöja någons hemliga pärla. Tog faktiskt bort platsens riktiga namn från filnamnet för säkerhets skull…

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing G-Löve imorgon?!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.