• kvabbso

    Medlem
    31 december, 2007 vid 10:28

    Hade gärna åkt igen……….. Ska vara mycket vindsäkrare i feb. och större vågor. Vilket bolag åker du med sonkie??

  • wakenils

    Medlem
    31 december, 2007 vid 11:23

    stabilt gonzo…

  • gonzo

    Medlem
    31 december, 2007 vid 15:02

    wackonils vart har du min sko?????????

  • wakenils

    Medlem
    1 januari, 2008 vid 09:49

    trodde du hade slutat med neopren gonzo så jag slängde den…
    men om du behöver den för att dölja dina genitalier så ska jag leta upp skon igen

  • jezaja

    Medlem
    1 januari, 2008 vid 10:37
    ä-holm;435726 wrote:
    hur länge planerar du att vara där?
    Hovang;435828 wrote:
    Hur länge ska du vara där Oscar och hur bor ni?

    8 dagar och ska bo på något “fint” hotell i Santa Maria med flickvännen, vi åker med fritidsresor.
    Riktigt trevliga bilder alla, förutom några inzoomade 😉

    Ska bli riktigt nice med lite värme och huvudhöga vågor, hoppas vågbrädan får plats 🙂

  • jezaja

    Medlem
    1 januari, 2008 vid 15:05

    Nån som har koll på vilka storlekar (alt. vindstyrkor) som gäller i slutet av februari?

  • gonzo

    Medlem
    1 januari, 2008 vid 20:20

    skulle tippa på att det blir ca:9 kvadratare du kommer att använda mest

  • sourra

    Medlem
    1 januari, 2008 vid 23:21

    Chrille, som är ungefär lika fet som du Oskar, hade med 12 & 8 och körde 20 dagar av 21 i januari. Tror vindarna är rätt lika i februari.

  • kvabbso

    Medlem
    2 januari, 2008 vid 10:01
    jezaja;436223 wrote:
    Riktigt trevliga bilder alla, förutom några inzoomade 😉

    Ska bli riktigt nice med lite värme och huvudhöga vågor, hoppas vågbrädan får plats 🙂

    Jag har nägra “värre” bilder som jag inte kan mä å lägga ut :blush:

    Ang. Våg bräda så vägrade kärringen för fritidsresor ta med våra kitegrejor på transfern till hotellet. Fast vi hade betalt X-tra på deras hemsida.:mad: Så vi lastade en “taxi” full och skickade med en gobbe. Senare sa hon att vi skulle få pengarna tillbaka. Men dom söp hon förmodligen upp för vi såg aldrig till några:crazy:

  • sourra

    Medlem
    2 januari, 2008 vid 11:28

    Hahaha, fan vad illa. Det brukar inte direkt vara transfern som är den trånga sektorn. Passa på att skriva ett grinigt mail och kräv kompensation medan nyårsbakfyllan sitter i.

  • jezaja

    Medlem
    2 januari, 2008 vid 11:41
    kvabbso;436297 wrote:
    Jag har nägra “värre” bilder som jag inte kan mä å lägga ut :blush:

    Ang. Våg bräda så vägrade kärringen för fritidsresor ta med våra kitegrejor på transfern till hotellet. Fast vi hade betalt X-tra på deras hemsida.:mad: Så vi lastade en “taxi” full och skickade med en gobbe. Senare sa hon att vi skulle få pengarna tillbaka. Men dom söp hon förmodligen upp för vi såg aldrig till några:crazy:

    Ah, luriga jävlar. Har beställt och betalt extra för golfbag. Blir min enda väska så tar dom inte med den så blir det hets.

  • sourra

    Medlem
    2 januari, 2008 vid 12:30

    Enligt vissa arselbolag är “Golfbag” en “Väska innehållandes maximalt 14 klubbor, 12 golfbollar och 1 par golfskor”. Ta med en klubba som du kan hala upp och visa om de muppar sig =)

  • rocco

    Medlem
    2 januari, 2008 vid 12:35

    En brun Ipod, hahaah!!!

  • yenny

    Medlem
    2 januari, 2008 vid 17:33

    härligt me lite bilder. Trodde ni snacka gojja om nakensurf, tur vi höll oss ifrån er den dan. Blev det läjjet på julafton? Å hajjen va ju snygg, röka-inte bra för hälsan!!! Frågade typ alla varje dag om de här med hajjar. Sharkbeach säger folket där pga att det ÄR mycket haj, revhaj, men dom är ofarliga (hittills) och mätta!! Dom är där för att äta upp sig på småfisk. Det är först en HEL km ut vid en liten ö det finns tiger- & bullshark. 1km är ju itne jättemycket, men så värst simmkunniga är väl inte dom där “hajdjuren” egentligen!?!

  • sourra

    Medlem
    2 januari, 2008 vid 17:57

    De har bara haft en hajattack på Kap Verde och det var kring år 2000 utanför São Vicente om jag inte missminner mig helt och den var dödlig. Lesson learned: Simma inte långt ut i närheten av tonfiskkassar.

Sida 3 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.