• Garantier

Publicerad av anonym-anvandare på 19 april, 2004 vid 17:48

Har ett neilpryde rs-segel från 2002. har bar använt det ett tiotal gånger men tyvär så har det börjat spricka nere i sömnarna, är det här något jag kan reklamera och få gjort för det är högst oroväckande, jag vet att det är slitage från att vara i kontakt med brädan men jag tycker fortvarande att jag ska kunna förvänta mig något slags skydd där då det är ett så dyr segel.

Är det äns någon ide att försöka lämna in det och om inte hur kan jag skydda mig från att det inte ska fortsätta hända, hade tänkt mig seglingstejp, det borde funka eller

mvh micke

smurff svarade 21 år, 8 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • smurff

Medlem
    19 april, 2004 vid 18:17

Jag tror inte att det kommer gå på någon garanti men försöka duger ju. ta kontakt med butiken som du köpte det av så kan de kanske vidarebefodra klagomålet till NP eller snacka med NP direkt. vem vet de kanske lagar det till dig eller att du får någon annan ersättning. Allt är förgängligt och alla prylar går ju sönder förr eller senare så ta och tejpa/limma de där sömmmarna och kör så det rycker grin.gif. Snacka med någon segelmakare som har erfarenhet av att lag surfsegel

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA