Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gävle söndag

• Gävle söndag

Publicerad av portin på 15 februari, 2002 vid 02:44

Är det någon som är sugen på surf? Själv ska jag ut och kolla iaf, det skulle bli ganska varmt med lite sol.

Men kul, OS och jobba gar inte ihop. Nu ska jag sova 2.5 timme sen upp o jobba…
    /Johan

portin svarade 23 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • surferic

Medlem
    15 februari, 2002 vid 09:32

Hello Johan! Ar det ingen is dar hemma? Jag kommer hem om tva veckor sa da ar jag me…

• anonym-anvandare

Medlem
    15 februari, 2002 vid 19:23

På vägen hem idag såg jag 17 isbjörnar och 12 pingviner. Det är jävligt kallt!!!!!

• portin

Medlem
    15 februari, 2002 vid 20:32

Men hallå, det blir varmt imorrn´. Är det ingen som har lust att göra ett försök på surf imorrn´. Kom igen nu, jag blir besviken om ingen av er kommer ut i morrn´.
    Det blir surf imorrn´. Ja, defenitivt. Fan va jag ska ladda…
    /J

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gävle söndag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.