Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing gbg: Björlanda eller Åsa i em? Nån me bil?

• gbg: Björlanda eller Åsa i em? Nån me bil?

Publicerad av metallifredd på 21 april, 2005 vid 07:58

Någon? Slutar vid fyra så därefter isf. verkar ju va Nordväst ca 7-8 nånting i kvääll.
    Bodhi: skippa uppsatsen
    AndiJ: Säg upp dig!
    Sanjuro: Våga!
    DAnielSan: Hijacka päronens bil igen wink.gif
    Charlan!!?: Köp en dräkt…NU!
    Kristoffer?
    Dan?
    Nån annan som åker från gbg i em och har plats?

Vill ut o köre!
    Alex, blir nog inge varberg idag för mig misstänker jag men du får visa Mat o pojkarna vart skåpet skall stå blush.gif

joje svarade 20 år sedan 8 Medlemmar · 17 Svar
  • 17 Svar
  • metallifredd

Medlem
    21 april, 2005 vid 09:31

en gång till …

• stebe

Medlem
    21 april, 2005 vid 09:34

Svar till:

en gång till …

[/ QUOTE ]

Jag kommer att vara i Göteborg med omnejd den 28april o 4-5 dar framåt.. bjuder du på guidade kiteturer då Freddy, jag har kärra wink.gif

• neven

Medlem
    21 april, 2005 vid 09:43

Om det är vind efter jubb vid 17-tiden så kan jag tänka mig att åka en sväng till Björlanda. Jag postar isf.

• metallifredd

Medlem
    21 april, 2005 vid 10:01

självklart Stefan! BRing it on bara! smile.gif

• metallifredd

Medlem
    21 april, 2005 vid 10:01

låter bra.

• bert

Medlem
    21 april, 2005 vid 10:27

Ska till åre idag, fan, hade nog hällre kitat

• metallifredd

Medlem
    21 april, 2005 vid 10:29

Åre?
    Bättre me björlanda men hat så kul. får köras när du e tbax. Detta åre? Eller förra Åre? Många säger ju att d va bättre förra Åre?
    ho ho ho

• danielsan

Medlem
    21 april, 2005 vid 11:17

Blåser det betydligt bättre än igår så kan jag vara på…
    kan ju inte bli mer förädiskt än igår iaf… crazy.gif

avvaktar och ser hur vinden ser ut senare… Nu blåser d ju iaf 7m/s VNV i Onsala… ska det hålla i sig kan d funka att köra 19 (måste ju torka den cool.gif)

• metallifredd

Medlem
    21 april, 2005 vid 11:31

he he jo men den har väl torkat nu’?
    annars drar jag ett par skämt till så den torkar…folk tycker ju dom e lite torra. hö hö

• neven

Medlem
    21 april, 2005 vid 14:33

Nu skall nog dra mig härifrån. Men först måste jag ut till Hisingen och hämta bil och sen in till stan och hämta kite… Men om du vill så kan jag plocka upp dig nånstans. Slå en pling på 0708867386.

• anonym-anvandare

Medlem
    21 april, 2005 vid 19:52

Tycker de ser dåligt ut med vind imon!?

• andi_j

Medlem
    22 april, 2005 vid 06:53

Brädan e fortfarande på lagning efter kraschen i torkel!! inte kul mad.gif men snart är det dags igen.

• metallifredd

Medlem
    22 april, 2005 vid 07:14

Ok Andre boy.
    Du får hålla dig undan stenarna eller köpa min Best bräda för den tål stenar.
    Sen väger den ju ett par gram mer än andra brädor men pansarvagnar väger ju mer än personbilar så…
    När får du den? Vem lagar?
    Du missa iaf inget igår för d sög stenhårt. vinden dog i vanlig ordning efter en liten stund.

• joje

Medlem
    22 april, 2005 vid 07:35

Fan Metallifred, trodde du var i surte och surade, du missade i alla fall en fin session på Björkäng…
    Min chickenloop löste ut oavsiktligt, kiten i vattnet, tappade brädan, fick upp kiten igen (5:e linan är guld!), bodydraggade sedan i 10 min för att hitta brädan men ingen lycka. Bodydraggade in till land(ganska långt) tog min andra bräda och kitade ut för att leta – hittade ingen bräda!
    Efter detta var jag RIKTIGT KALL! Tog sedan LandCruisern längs stranden(kanske man inte får?) och hittade brädan ca 1 kn downwind…
    Lite vardagsdramatik.
    Vinden var varierande men generellt över 10m/s
    Nu ser det ju ut att bli skit en hel vecka till frown.gif

• metallifredd

Medlem
    22 april, 2005 vid 07:52

över 10m/s, skojar du? fan!

Tur med brädan iaf!! Lite David Hasselhoff över dig då, kör på stranden o så alltså smile.gif
    Var d din Northbom som releasa? Min gamla scepter 2003 gjorde också det ett par ggr o det var riktigt tröttsamt o inte kunna lita på den. På d området vinner min naishbom lätt.
    Blir inget surf i helgen som d ser ut men får hoppas på nästa vecka. Tack igen för hjälpen me drakförsäljningen, gick ju supersmidigt för mig iaf.
    5elinan verkar bra, skall mecka ihop en själv ala Nic o se om d funkar bra. Kan va skönt o ha på 18m2 iaf.
    Vi hörS!

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing gbg: Björlanda eller Åsa i em? Nån me bil?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.