Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Gbg/Vbg söndag?

  • Gbg/Vbg söndag?

    Publicerad av neven på 14 juni, 2008 vid 14:49

    Verkar kunna blåsa en del imorrn söndag. Var kör ni?

    Jag skall med ett flyg sen på eftermiddagen så jag tänkte ta med mig alla grejjor i bilen och åka direkt till flygplatsen efter surf. Hade varit gött medd nåt hyggligt nära stan…

    Vad tror ni om Torkel?

    debkausf svarade 15 år, 11 månader sedan 6 Medlemmar · 16 Svar
  • 16 Svar
  • blackadder

    Medlem
    14 juni, 2008 vid 16:31

    Jag kör i Läjet. Riggar vid 8-9 i kohagen. Pass på för korna är sjukt nyfikna nu. Dom tuggade lite på min bridle och klev rakt i Alex bräda. Nu fick jag en ny idé till djurfoder: “Salty bridles – gives your cow strong and healthy teeth”. Tror ni det kan slå? Var det inte en ko som åt av Wackos bridle förra året?

  • wer

    Medlem
    14 juni, 2008 vid 17:16

    Kommer till läjet imon med:) vet inte om de blir vid 8-9 men på fm iaf. eller tror ni de är bäst på morgonen?

  • blackadder

    Medlem
    14 juni, 2008 vid 17:25

    Nej det blir nog best pa eftermiddagen, men jag er der hela dan.

  • sourra

    Medlem
    14 juni, 2008 vid 18:05

    Nej Wackos klarade sig. Däremot var det var en ungtjur som käkade bort lite duk på trailing edge på Sahlins kite som han hade lämnat uppumpad på land. Jag var uppe och försökte jaga bort kreaturet men när det gjorde utfall kilade jag ut på vattnet igen.

  • blackadder

    Medlem
    14 juni, 2008 vid 18:17

    Hehe, ja man får fan passa sig. Det är nåt visst med att med sprucken röst visa att man har pondus när det står 30 kor runt en.

  • sourra

    Medlem
    14 juni, 2008 vid 18:19

    Det var nära på att jag fick rucka på min princip att aldrig kissa i dräkten.

  • blackadder

    Medlem
    14 juni, 2008 vid 18:23

    Jag har samma princip. Den var dock aldrig i farosonen idag då jag inte hade bytt om ännu. Dock var en annan, liknande princip nära att falla…

  • neven

    Medlem
    15 juni, 2008 vid 09:47

    Fasen jag försov mig. Jag måste dra från stranden vid 15 så jag tror det blir ett försök i Torkel idag. Ses där!

  • rusiak

    Medlem
    15 juni, 2008 vid 17:27

    @Blackadder 475000 wrote:

    Jag kör i Läjet. Riggar vid 8-9 i kohagen. Pass på för korna är sjukt nyfikna nu. Dom tuggade lite på min bridle och klev rakt i Alex bräda. Nu fick jag en ny idé till djurfoder: “Salty bridles – gives your cow strong and healthy teeth”. Tror ni det kan slå? Var det inte en ko som åt av Wackos bridle förra året?

    Jvla kötthögar, kan inte garantera deras säkerhet nästa gång jag är i Läjet med hagelbörsan, helröret och en brassestol…Tur i oturen, tror det är en ganska lätt lagning som krävs!

    //Alex

  • blackadder

    Medlem
    15 juni, 2008 vid 17:41

    @rusiak 475177 wrote:

    Jvla kötthögar, kan inte garantera deras säkerhet nästa gång jag är i Läjet med hagelbörsan, helröret och en brassestol…Tur i oturen, tror det är en ganska lätt lagning som krävs!

    //Alex

    Gött, hoppas det blir bra. Ja jag e fan glad att jag började äta kött igen.

  • neven

    Medlem
    16 juni, 2008 vid 12:48

    Torkel va ganska knepigt igår. Vind gick från massor till inget till massor hela tiden. Men fick åkt nån timme innan det var dags å åka med flyget. Najs å flyga med surfrufs 🙂

  • blackadder

    Medlem
    16 juni, 2008 vid 16:12

    Ja det är fint. Jag gillar verkligen surfrufs:grin:

  • debkausf

    Medlem
    16 juni, 2008 vid 20:18

    @Blackadder 475460 wrote:

    Ja det är fint. Jag gillar verkligen surfrufs:grin:

    Hur fixar man vsk logga/länk till debkåusf!

  • sourra

    Medlem
    16 juni, 2008 vid 20:19

    Det gör man inte. Klubben förnekar allt samröre med denne korpulente herre.

  • sourra

    Medlem
    16 juni, 2008 vid 20:21
Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Gbg/Vbg söndag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.