Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Genomskinlig våtdräkt för tjejer, finns det? ;-)
-
Genomskinlig våtdräkt för tjejer, finns det? ;-)
Publicerad av patrikol på 12 oktober, 2003 vid 18:53Varför finns inte det, eller vad säger ni grabbar hade inte det varit något?
kitelife svarade 21 år, 7 månader sedan 10 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
hmmm din fru läser inte steffo va… ; ) Vi får köra näck allihopa en dag istället så kanske vi får fler brudar till sporten…
Hehe
-
Å jag som tyckte att det var lite show-off när vi kiteade på Ribban idag mitt bland alla söndagsflanörer.
Hade nog blivit folkfest om vi hade kört nakna…
*funderar*
Eller kanske inte, med tanke på hur ”den” brukar se ut när man ålar sig ur våtdräkten. -
På hösten så är det ju inte så mycket att visa upp.. 😛
I alla fall inte om det är kalt i vattnet… -
Har ingen fru, men för guds skull det var tjejer jag tänkte på!!! Jag håller på att försöka lära mig det här med kite och om killar skulle köra nakna skulle det inte vara lätt att lära sig kite samtidigt som man mår illa och håller sig för ögonen.
-
Svar till:
hmmm din fru läser inte steffo va… ; ) Vi får köra näck allihopa en dag istället så kanske vi får fler brudar till sporten…
Hehe
[/ QUOTE ]
Jaa, gör det
-
Jag provade idag….
kallt som fan..
tog ett tag innan jag fick ordning på grejorna, men till slut kunde jag dessutom använda den som en extra fena, och på det sättet kryssa som fan.Nackdel med detta är att där det är grunt och sand botten fungerar det hela som sandpapper vid kontakt.
Behöver ni fler smarta uttalanden från mej så säg till
-
patrik ingen fru.. Men snart har han… snart. riktigt snart
-
Svar till:
patrik ingen fru.. Men snart har han… snart. riktigt snart
[/ QUOTE ]
Friar du? hmmm måste vatt ni som låg omslingrade med ribba ? ehhh sorry på ribban skulle det nog va ; )
*sorry* kunde inte låta bli ; )))
-
Nja så glad är jag inte för Henke. Vi får berätta vad som hände när vi träffas live på stranden någon gång, men hade någon haft en kamera hade vi vunnit årets klantigaste kiteare utan tvivel.
-
Hehe det händer oss alla, jag höll på och trassla ihop mig med Jake TS i habo häromdan… han dök sin draken och jag gjorde downturn villket resulterade i att min drake stallade och föll baklänges rakt ner över hans linor som tur va fick den fart igen och jag kunde köra förbi honom, nära men utan kontakt…
När kameran kommer fram försvinner allt vett ; )
/en av mediahorerna i team R…
-
Alltså jag måste avråda er alla från att kita naken, i sommras åkte jag vattenskidor live och det var iofs helt grymt, värsta one-with-the-nature-känslan! Problemet är bara att i lite högre hastigheter får dicken helt oväntat aerodynamiska egenskaper och börjar ”vobbla”, typ *flapp* *flapp* *flapp* IT HURTS! Sen att polarna dumpade mig 150 utanför en knökfull strand och sen körde in till stranden kanske bidrog lite till min negativa inställning…
-
Naken-kajting har förekommit åtminstone en sommarkväll på öland. Ska man vara ärlig kanske det inte förtjänar att kallas kajting eftersom det blåste för dåligt, men naket var det. Inte ens hängsele.
/Rasmus
-
man kan ju hoppas att du ”landa” på magen när din polare dumpa dig…
Logga in för att svara.