• Gippkurs???

Publicerad av Rippe på 20 juni, 2001 vid 20:27

Är det någon klok själ som gått en gippkurs i Varberg?
    Jag ska själv gå en om några veckor och undrar därför lite hur det går till. Någon som kan dela med sig utav sina erfarenheter???

Tack på förhand

anonym-anvandare svarade 23 år, 9 månader sedan 1 Medlem · 1 Svar
  • 1 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    24 juni, 2001 vid 11:41

hej!
    jag gick nu i veckan på fortsättningskurs 2 dagar. Är det en sån du ska gå? Eftersom forts.kursernas deltagare har varierade erfarenheter anpassas nivån efter var och en. Dock är det vissa saker man går igenom tillsammans innan man går i vattnet. På en simulator visar instruktören, i vårt fall Jens, hur en gipp går till och sen får man testa själv och efter det rigga och gå i vattnet. Jag tror att kurserna skiljer sig en del beroende på deltagarna. I vårt fall var det inte tal om fullfartgippar och sånt, men en kille som var mer erfaren fick lära sig lite andra tricks. Förr ingick fika vid Majas, där man utgår ifrån, men nu är det egen fika som gäller (om man inte vill köpa mat vid Majas förstås-den kan rekommenderas!).
    Hoppas din kurs blir bra!!
    Lena

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.