Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gislöv levererade…

• rambo_johnson

Medlem
    12 september, 2005 vid 16:03

Svar till:

Tyckte danskarna regerade mest på vattnet, här Lars Gren som laddar på en fet aerial:

[/ QUOTE ]

äntligen lite kvalisort! GÖTT oSE

• bone

Medlem
    12 september, 2005 vid 17:49

Kolla in bilden i Sydsvenskan mån 12/9 Fet!

• sinclair

Medlem
    12 september, 2005 vid 18:59

Fotade du inte något Hugo?

• rambo_johnson

Medlem
    13 september, 2005 vid 07:24

lite med Chrilles kamera, dom fixar väl snart, Mathieu tog några sjyssta pics.

Men jag vet att Mackan Boham sitter o trycker på ett par riktigt fina dom får vi väl aldrig se mad.gif mad.gif mad.gif

• rambo_johnson

Medlem
    13 september, 2005 vid 07:25

Peps

• oscar

Medlem
    13 september, 2005 vid 13:14

Nån som har några bilder på mig? Rött ICE utan segelnummer…tacksam för allt även om det är tokspolning med masttoppen i ögat… grin.gif

Maila dem isåfall till oscar[at]linsurf.com

• oaxen

Medlem
    13 september, 2005 vid 17:21

Jag hänger väl på. Gult North Voodoo-segel. Har skummat ”incoming” men inte hittat något. Hittade några dock, men ju fler desto roligare!

patrik[at]lind.gs

• fnassel

Medlem
    13 september, 2005 vid 18:41

Linslusar!

(Jag är bara avundsjuk på er som var där)

/Gammelsmurfaren

• dr_ding

Medlem
    13 september, 2005 vid 19:19

En ganska trevlig syn grin.gif

• c_c

Medlem
    14 september, 2005 vid 07:48

Har äntligen uppdaterat min hemsida med bilder från Gislövshammar http://www.surf.exponering.se och upptäckte att Kristofer Living och Markus Bohman är något ”överrepresenterade” i bildmaterialet, men det märktes ju att de visste vad de sysslade med! smile.gif

Kan detta vara du Oscar?

• oscar

Medlem
    14 september, 2005 vid 10:10

Gött! Tack så mkt! Hoppas jag smackade hårdare än Paddy…. grin.gif

• ola_p

Medlem
    14 september, 2005 vid 20:51

Grymt C_C!
    Kan man lirka loss IMG_5921 och 6040 I fullformat? laugh.gif

• c_c

Medlem
    15 september, 2005 vid 06:22

Eftersom du levererade WaveClassic-musiken till mig så ska vi kunna fixa dem i fullformat! Skickar dem ikväll eftersom jag inte har dem på jobbet.

Har fortfarande inte kunnat smälta hur bra det var i Gislövshammar! Inte varje dag man får rida sådana vågor i Sverige?!

• dr-masse

Medlem
    15 september, 2005 vid 06:31

Väldigt najs galleri, måste jag säga! Fasen, varje bild (till å med på kossorna) var sevärd!

Denna våg säger ju en del om ställets klass, skulle vara klart trevligt att åka runt lite mer i Skåne!

IMG_72033.jpg

• hifly

Medlem
    15 september, 2005 vid 08:54

sjyssta bilder cool.gif

Sida 5 av 6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA