Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gislövshammar

  • tomasn

    Medlem
    10 februari, 2007 vid 18:00

    Trodde han skämtade först….Han är galen!

  • bjornen

    Medlem
    10 februari, 2007 vid 19:12

    Gurra: Jag har försökt kolla dina äldre filmer på http://www.junkshop.nu/gurra1978/ men det fungerar inte. Är det problem med sidan eller finns dom någon annanstans ?

    //Björn

  • gurra1978

    Medlem
    10 februari, 2007 vid 19:22

    Filmerna har tagits bort från servern och vad jag vet ligger de inte för nedladdning någon annanstans. Är de verkligen sevärda längre?

    Bra att det kommer plusgrader igen bananen. Snön måste bort i Skåne om jag ska dit igen. På vår lilla roadtrip mötte vi bilar med skidor på taket som åkte norrut till barmark medan vi åkte söderut med surfgrejor till snön :blush:

  • wind-lover

    Medlem
    11 februari, 2007 vid 11:24

    @bananen 364487 wrote:

    😮 Cred till Gurra, mannen av rätta virket. Går själv och gnider på mina nya investeringar, ett par (S)-Atan Polar och ett par DaKine Cold water mitts, men kan inte förmå mig att gå ut när snön ligger. Man är helt enkelt en mes.

    Meeen, det ser uta att vända i veckan. Tjoho, då kan även vi sillmjölkar gå ut. :tongue:

    haha såg kallt ut på bilden gurra!

    ja vill också se filmen jonäääish!!:D

    japp bananen, snart ska vi ut o köra igen o alla locals! 😀 ´ser lite dåligt ut nu men det vänder!

  • gurra1978

    Medlem
    11 februari, 2007 vid 19:44

    Det var kallt kan jag lova. Trodde jag skulle bli sjuk dagen efter men mådde prima. Filmen är klar nu och ute för nedladdning om 45 min :laugh:

  • gurra1978

    Medlem
    11 februari, 2007 vid 20:55

    GODKVÄLL!

    Här kommer filmen från Davids och min roadtrip till Skåne mitt i vintern. Ladda ner den härifrån:

    http://www.kulingvarning.nu

    070209.jpg

    Efter att ni sett den så hoppas jag ni är laddade inför kommande plusgrader och vind.

  • callep

    Medlem
    11 februari, 2007 vid 20:56

    grymt!! men, jag hittar den inte..?

  • jonaish

    Medlem
    11 februari, 2007 vid 21:39

    fö djävla gooo film de där du gurra!!…

  • jonaish

    Medlem
    11 februari, 2007 vid 22:14

    Ååååååååå så här glad blev Gurra när RALLY-joNäääish kom i 110km/h 😀

    (Hoppas de går bra att jag slänger upp bilden…)

  • Oregistrerade

    Gäst
    11 februari, 2007 vid 22:20

    var ligger filmen?

  • lars_k

    Medlem
    12 februari, 2007 vid 07:13

    Härlig film! Riktigt inspirerande, kanske man kan vara på vattnet snart igen trots allt. Man har ju alla de där gummi-prylarna och Jula-overallen!
    Man kan ju ana tankarna som kretsade i skallen på er när snön yrde på vägen dit, hehe. På vattnet såg ju allt ut som vanligt dock. Fiina vågor!

  • mawione

    Medlem
    12 februari, 2007 vid 10:42

    Gurra, är det en Canon XM-2 du använder?
    /Magnus

  • danneman

    Medlem
    12 februari, 2007 vid 12:44

    Hehe inte så men var hittar ni filmen?

    Skumt va det här! testade att öppna med Explorer7 å vipps så var filmen där! Firefox Grrr funderar på att avinstallera skiten!

  • fastforward

    Medlem
    12 februari, 2007 vid 13:08

    @DanneMan 364764 wrote:

    Hehe inte så men var hittar ni filmen?

    Skumt va det här! testade att öppna med Explorer7 å vipps så var filmen där! Firefox Grrr funderar på att avinstallera skiten!

    Det där beror på att du har varit inne på kulingvarning förut och så ligger den gamla sidan kvar i firefoxs cache. Testa att ladda om sidan så ska filmen ploppa upp. Vet inte riktigt vad det beror på men gissar att har något att göra med att alla kulingvarnings “delsidor” har kulingvarning.nu som url.

  • gurra1978

    Medlem
    12 februari, 2007 vid 13:47

    Du har rätt där fastforward. Jag tycker att browsern automatiskt borde uppdatera hemsidan men den laddar alltid den gamla om man inte refreshar själv eller tömmer cashen. Vilken kod ska varje delsida ha för att alltid refresha på onLoad så att säga???

    mawione, syftar du på filmkameran så är det en Sony av nått slag. Jag vet inte så noga. Trycker bara på den röda knappen och rör inget annat : )

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gislövshammar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.