• surf_matz

    Medlem
    26 april, 2005 vid 09:55

    EEEhh…
    Jag skulle ju oxå gissa på Molaj, Marocco. Jag hade dock inte lika stora vågor när jag var där. Fan jävla otur, hade grymt mkt vind dock, 4,0 varje dag! Ser ju grymt ut! Vilken tid på året var detta?
    /Mats Hellström

  • adde

    Medlem
    26 april, 2005 vid 10:07

    Fan där fastnade man på bild…

    /adde

  • jeppo_f

    Medlem
    26 april, 2005 vid 10:17

    Är det verkligen molay? Brukar inte vattnet där ha en mycket brunare färg? På alla foton därifrån jag har sett har vattnet haft en färg snarlik avloppsvatten / packtejp.

    Ruskigt feta vågor i alla fall. Gött att man ska dit om knappt en månad! grin.gif grin.gif grin.gif

    /jeppo

  • bergelin

    Medlem
    26 april, 2005 vid 15:23

    Hanger pa traden och undrar om nagon vet var detta ar?? Ledning: “Det var forra sommaren i juni..”

  • bergelin

    Medlem
    26 april, 2005 vid 15:25

    Ossa den har.. svarighetsgrad 6 [1-10]..

  • _frippe_

    Medlem
    26 april, 2005 vid 16:06

    Svar till:


    Hanger pa traden och undrar om nagon vet var detta ar?? Ledning: “Det var forra sommaren i juni..”

    [/ QUOTE ]

    Guincho?

  • dr-masse

    Medlem
    27 april, 2005 vid 08:52

    Det ÄR Guincho.

  • bergelin

    Medlem
    27 april, 2005 vid 09:54

    Guincho ar korrekt! smirk.gif

  • larbe

    Medlem
    27 april, 2005 vid 12:04

    Tja, man är ju inget wiz på geografi så det får bli en chansing… Kan det vara Framnäs i Lidköping? smile.gif

  • bergelin

    Medlem
    27 april, 2005 vid 12:07

    Svar till:


    Tja, man är ju inget wiz på geografi så det får bli en chansing… Kan det vara Framnäs i Lidköping? smile.gif

    [/ QUOTE ]

    Din chansning gick hem kara van, bilden ar tagen fran piren vid smabatshamnen mot batgarden dar man kan skonja en vacker bla VW-buss.. Kanske forra sommarens basta vindsurfingdag vid batgarden. // il cacciatore

  • bonasurf

    Medlem
    27 april, 2005 vid 12:14

    Nu har denna hållt på så länge så jag får stoppa in en också. Ganska lätt sådan.

  • larbe

    Medlem
    27 april, 2005 vid 12:15

    Ja, jag kommer ihåg den! En fanatisk dag! Om inte jag minns fel så är surfaren på bilden på väg rakt in i en “fullfrontalcatapult-into-extremefaceplant-and-nosewipeout”. Inte sant? Får man guldstjärna nu?

  • bergelin

    Medlem
    27 april, 2005 vid 12:43

    Hehe… nej Lartzi.. det ar inte DU pa bilden, det ar din battre halft sa att saga! Daremot ar det du langt bort i fjarran gratandes over att det ar dags att blanda epoxi igen, vilket jag kan forsta ar surt. cool.gif Men skam den som ger sig..

  • ola_p

    Medlem
    27 april, 2005 vid 12:54

    Klarar ni denna då?

  • ola_p

    Medlem
    27 april, 2005 vid 12:56

    Bild 2
    Den här är lite svårare.. Jag vill fortfarande segla här någon dag när det är bra… Det verkar vara mycket snack om att det skall vara bra men ingen som seglar här egentligen..

Sida 5 av 6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.