Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Glider – light wind board

• davids

Medlem
    1 juni, 2010 vid 14:59

blä…

• sourra

Medlem
    1 juni, 2010 vid 16:54

[ame=”http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=58394″]Planing med 7kvm i 5ms – http://www.Surfzone.se[/ame%5D

• gadget

Medlem
    1 juni, 2010 vid 18:19
    Davids;614914 wrote:
    blä…

haha… blä från mig också… 😀

• pjoter

Medlem
    1 juni, 2010 vid 19:00

Borde funka fint. Klart mindre blä än att sitta på stranden och sura (jag vet, på steffo säger ingen att dom faktiskt sitter på stranden å surar trots att man ser det dagligen på svenska somrar).

Kör klart hellre en lättvindsTT å leker urkrokat å slider än på en SUP (även om sup skulle va kul en dag eller två).

• rydstrom

Medlem
    1 juni, 2010 vid 20:05
    pjoter;614948 wrote:
    Borde funka fint. Klart mindre blä än att sitta på stranden och sura (jag vet, på steffo säger ingen att dom faktiskt sitter på stranden å surar trots att man ser det dagligen på svenska somrar).

Kör klart hellre en lättvindsTT å leker urkrokat å slider än på en SUP (även om sup skulle va kul en dag eller två).

Det heter sola inte sura, sen att man råkar ha med sig utrustningen är ifall det skulle komma lite bris…

• pjoter

Medlem
    1 juni, 2010 vid 20:14

haha, ok.. Fast hur kul är det att sola när man kan surfa? Eller göra något annat som cykla, parkoura eller bara stå på händer?

• hengo

Medlem
    1 juni, 2010 vid 22:08

åk skateboard!

• farbrorfraz

Medlem
    2 juni, 2010 vid 00:21

man kan göra mycket med en SUP…
    eller kanske är det en vindsurfplanka…

Jeremie-Tronet-wakesk8-1.jpg

Jeremie-Tronet-wakesk8-2.jpg

http://jeremietronet.com/blog/?p=377

• booman

Medlem
    2 juni, 2010 vid 10:29

Ha ha! :grin::grin::grin:

• pjoter

Medlem
    2 juni, 2010 vid 12:06

farbror fräz: Wakestyle som tusan!
    Dock vet jagi nte om jag skulle testa det där med +10kkr SUP.

• windyboy

Medlem
    2 juni, 2010 vid 19:28

Vad hände med alla stora kites. Varför är det ingen som kör typ 17-18 m2? Själv funderar jag på att införskaffa ett monster så att jag kan köra på slidern varje dag!! Det borde vara standard i kite garderoben. i vart fall som tredje kite! Vad skall man med en 6-7 med egentligen?

• farbrorfraz

Medlem
    2 juni, 2010 vid 21:34
    pjoter;615040 wrote:
    farbror fräz: Wakestyle som tusan!
    Dock vet jagi nte om jag skulle testa det där med +10kkr SUP.

ser dock ut att vara en ombyggd gammal windsurfbräda… kolla fenboxen bakpå.. nån som testat kitea med windsurf?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Glider – light wind board

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.