Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Glömd Bräda I Habo Ljung

• Glömd Bräda I Habo Ljung

Publicerad av melker på 17 maj, 2006 vid 20:17

Jaha vad ska kungen nu säga… Jag glömde på grund av en vidrig man och min egen snurrighet min NINE bräda i habo ljung i Söndags. Snälla säg att nån har tagit hand om den???

Om ni ser nån köra med en vit liten bräda på 110 cm så är det min (antagligen min) och då kan ni döda alternativt grovt misshandla han/henne.

/Melker

lewold svarade 18 år, 12 månader sedan 8 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • pjoter

Medlem
    17 maj, 2006 vid 20:26

illa illa, kan det va åldern tro? 😉

såg brädan då jag åkte bland dom sista men va en kille kvar i vattnet så trodde det va hans. han eller nån av de andra borde tagit den, låg ju jäkligt synligt.

• fesen

Medlem
    17 maj, 2006 vid 20:40
    Melker wrote:
    Jaha vad ska kungen nu säga… Jag glömde på grund av en vidrig man och min egen snurrighet min NINE bräda i habo ljung i Söndags. Snälla säg att nån har tagit hand om den???

Om ni ser nån köra med en vit liten bräda på 110 cm så är det min (antagligen min) och då kan ni döda alternativt grovt misshandla han/henne.

/Melker

Så det är DU som skräpar ner?!?! 😉

• fifi

Medlem
    17 maj, 2006 vid 20:40

det handlade nog mer om absinten som satt i en dag extra! hoppas den kommer tillrätta

• annas

Medlem
    17 maj, 2006 vid 21:11

melker, någon hade hittat en bräda – sök i inläggen från i söndags

• eddie

Medlem
    17 maj, 2006 vid 21:31

Klantröv…. 😉

• fredde

Medlem
    18 maj, 2006 vid 04:16

Hittar någon brädan så köper jag den för 6papp de e samlarvärde på dom nu ju….

• lewold

Medlem
    18 maj, 2006 vid 08:05

You got mail… Brädan finns i Lund.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Glömd Bräda I Habo Ljung

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.