Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Golf Bag – var?

• matthias

Medlem
    24 april, 2007 vid 17:11

jag har en prolimit ”golf division” som är riktigt bra, bra vaderad och stadig i konstruktionen (så att inte halva bagen släpar i marken när man rullar) hjulen rullar dessutom fortfarande, trots allt de varit med om.

• tomw

Medlem
    24 april, 2007 vid 20:42

Tack, Ozone-Jens har tipsat om Prolimit baggen. Ser bra ut.

Naish baggen tar 3 månader att få…..(glöm det)

TW

• enlighted

Medlem
    25 april, 2007 vid 22:12

@TomW 378935 wrote:

Tack, Ozone-Jens har tipsat om Prolimit baggen. Ser bra ut.

Naish baggen tar 3 månader att få…..(glöm det)

TW

Tjena, vart hitta du återförsäljare i sverige där man kan beställa Prolimit-bagen?

• virena

Medlem
    25 april, 2007 vid 22:31

Jens säljer du ”golfbagar”. Jag letar efter en extremt stor sak som väger typ ingenting med hjul och som går att bära där gärna min cykel, klätter- och kiteutrustning får plats. Nä, fattar väl att inte cykeln får plats men om det andra + lite kläder skulle få plats i en och samma bag hade det ju varit grymt. Behöver nåt till hösten då jag flyttar in i min resväska för ett halvår. Ja, jag kanske tom får plats att sova i den:smile:

Jens =milkman, men det vet du väl redan Roger.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA