• davids

Medlem
    4 maj, 2006 vid 21:39

Kommer antagligen dit vid 11-12 tiden, tar du med en bom är vore det grymt Bengt, annars får jag köra pulleybar, kan vara kul det också iofs:)

• fifi

Medlem
    4 maj, 2006 vid 22:27

vet inte faktiskt, märker jag väl imorgon i så fall…

• fifi

Medlem
    4 maj, 2006 vid 22:28

jag kommer inte vara ute så tidigt anna för då sussar jag gott på kudden, men vid 10-11 tiden som idag blir fint. vi ses kanske, annars får vi hörs på kvällen och skvallra om vad som hänt för det e sånt som tjejer gör:)

• larssa

Medlem
    5 maj, 2006 vid 06:39

Det var riktigt kul, synd på din depower lina David. Ha en go helg på er allihopa. Själv så skall man jobba hela jävla helgen =(

Får väl hoppas på nästa vecka istället.

• gh0st

Medlem
    5 maj, 2006 vid 07:12

Ja, det var riktigt kul igår! Tack för kursen Anna, det var otroligt roligt, och kul att få ha en sån duktig åkare som ”coach” ; )

• annas

Medlem
    6 maj, 2006 vid 07:23

@gh0st]Ja, det var riktigt kul igår! Tack för kursen Anna, det var otroligt roligt, och kul att få ha en sån duktig åkare som ”coach” )[/QUOTE wrote:

Haha, gött! Du var grym! Verkar vara en bra marknadsförare också 🙂

• gh0st

Medlem
    6 maj, 2006 vid 07:40

Haha, tack det är kul när det är lite våldsamt! och om jag var ens en gnutta duktig så berode det på en grymt duktig instruktör! :laugh:

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.