Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Gööööteboooorg(are) till västindien

  • Gööööteboooorg(are) till västindien

    Publicerad av hugeo på 2 oktober, 2002 vid 19:58

    Hur blir det med Cabarete? Vem ska med, stoffe, peps, henke? Har kollat lite på hus de kostar mellan 500 & 1500 Dollars /månad (750-1000$/m rymmer minst 5 pers)

    Jag drar i mitten av Okt, är det nån annan där ute som ska över?

    hengo svarade 20 år, 6 månader sedan 11 Medlemmar · 16 Svar
  • 16 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    3 oktober, 2002 vid 07:52

    Jag och Kenta (Kite-Kent) har kollat upp att resa till Cabarete, i början på januari och 3-4 veckor framåt. Låter mycke lockande! Återkommer om detta när vi bokat.
    Fall-man

  • mtias

    Medlem
    3 oktober, 2002 vid 16:39

    Hur billigt är det att leva där, typ mat osv?
    Hur stora är husen du har tittat på?
    Vad ligger biljett priserna på?

    Kan kanske tänka mig att haka på och bidra lite till hyran om ni vill ha med en sthlmare vill säga tongue.gif

    \ Mathias

    >Hur blir det med Cabarete? Vem ska med, stoffe, peps, >henke? Har kollat lite på hus de kostar mellan 500 & 1500 >Dollars /månad (750-1000$/m rymmer minst 5 pers)

    >Jag drar i mitten av Okt, är det nån annan där ute som ska >över?

  • hugeo

    Medlem
    4 oktober, 2002 vid 19:33

    Tja igen, som sagt så drar jag förmodligen ensam nu i mitten av okt, Peps är på G ner i slutet av Okt. då blir vi två, det ahde inte varit fel att bli fyra eftersom hyrandet av hus då blir billigare. I mitten av Jan kommer resten av skåne grabbarna(och tjejerna) dit. Tror även det dimper ner en o annan i Dec också. En stockholmare skall vi väl klara av… (lovar inget wink.gif )

    Man kan bo på Hostel/hydda för 250 dollars per månad eller 10 dollars per dygn.

  • chris99

    Medlem
    5 oktober, 2002 vid 09:15

    Har ni hittat några bra priser på “öppna” flygbiljetter, där hemresa inte är bestämt, men ingår i priset?

    Ännu en stockholmare som är sugen på att ta sig till värmen i några månader.

    /Christer

  • mtias

    Medlem
    5 oktober, 2002 vid 09:20

    Ska vi boka att vi åker dit eller chrille?

  • mtias

    Medlem
    5 oktober, 2002 vid 09:39

    Jag planerar att vara borta någon månad eller så och det skulle passa bra om man kunde dela på ett schysst boende för ungefär samma pengar som man annars skulle lägga på ett hostel. Dessutom är det alltid skönt med lite landsfränder att snacka skit med 😉

    \ Mathias

  • pepa

    Medlem
    5 oktober, 2002 vid 19:59

    5900 tar KLM om du är under 26. Men eftersom du är sthlm:are får du nog pynta mer… wink.gif

    Mr. Pepon

  • hugeo

    Medlem
    6 oktober, 2002 vid 08:49

    dyrt, dyrt, tur man har en mor som är flygvärdinna wink.gif

  • pepa

    Medlem
    30 oktober, 2003 vid 05:59

    Jag ska till Isla Margarita. Vart ska du?

  • wiseguy

    Medlem
    30 oktober, 2003 vid 09:10

    Svar till:


    5900 tar KLM om du är under 26. Men eftersom du är sthlm:are får du nog pynta mer… wink.gif

    Mr. Pepon

    [/ QUOTE ]

    Hur hittar ni sådär låga priser. Det e inga jag får fram då jag söker iaf??

  • andyk

    Medlem
    30 oktober, 2003 vid 10:34

    gomorron kolla datum smirk.gif grin.gif

  • rambo_johnson

    Medlem
    30 oktober, 2003 vid 11:19

    haah sliich long tajm agoo

  • kicki

    Medlem
    30 oktober, 2003 vid 14:24

    Shit vad mycket folk som ska iväg. Kan ni inte lista upp er vilka och när ni ska till Cabarete. Så man blir redo på vad man kommer dit och ser.
    Förresten… jag vill bara vara lite mallig. Jag har en flygbiljett för 4500 spänn. Hihihi.

  • draksurfarn

    Medlem
    30 oktober, 2003 vid 19:49

    jag är där 5jan – 25mars, delar gärna ett hus med dom priserna

  • anonym-anvandare

    Medlem
    31 oktober, 2003 vid 02:00

    det finns MYCKET bättre ställen att åka till än cabarete under den perioden…

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Gööööteboooorg(are) till västindien

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.