Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gör en RAMBO

  • davo

    Medlem
    22 december, 2008 vid 04:46

    Hahaha, John, du är fan slut i huvudet! Grymt laddat, lite fetare våg o högre så är saken biff. vad ska du döpa tricket till?

  • lars_k

    Medlem
    22 december, 2008 vid 07:06

    Haha, helgalet. Lite mer höjd så kanske den går att få runt i en skön noslandning… 🙂

  • dr-masse

    Medlem
    22 december, 2008 vid 08:16

    Det där borde f-n kunna gå. Kul att se!, lite låg kanske?

  • usel

    Medlem
    22 december, 2008 vid 11:10

    Tyvärr missade jag de fetaste moven som Herr Rambo laddade på. Ett par av hoppen han drog av var HÖGA! Respekt!

  • enkan

    Medlem
    22 december, 2008 vid 13:38

    Den kommer bli grymt snygg! grymt

  • dude

    Medlem
    22 december, 2008 vid 20:34

    Fan man ligger efter då, med shoviten kommer alltså en ehlt ny ensamble av nya manövrar och hopp!!! Grymt om ni kan vidareutveckla det här hoppet 😀

  • ola_p

    Medlem
    23 december, 2008 vid 09:44

    Frågan är om det blir en push eller en bakåt..?

  • s66

    Medlem
    23 december, 2008 vid 11:18

    @Ola_P 522554 wrote:

    Frågan är om det blir en push eller en bakåt..?

    Nja, frågan är nog snarare om det överhuvudet taget va meningen de där 😉 När man gör shove it och går för mkt upwind i take offen så blir de alltid så där….att man landar på ryggen

    Men jag är inne på samma bana shove it into….fast ngt annat 😉 , har den i huvudet och det återstår att se när jag landar Cape Town den 30e.

  • ola_p

    Medlem
    23 december, 2008 vid 12:06

    @S66 522563 wrote:

    Nja, frågan är nog snarare om det överhuvudet taget va meningen de där 😉 När man gör shove it och går för mkt upwind i take offen så blir de alltid så där….att man landar på ryggen

    Meningen var det förmodligen inte, men frågan var vad det kan bli om man verkligen försöker göra en bakåt av det. Sannolikt pannkaka, men det är ju också rätt gott.

  • ola-h

    Medlem
    24 december, 2008 vid 09:53

    @S66 522563 wrote:

    Nja, frågan är nog snarare om det överhuvudet taget va meningen de där 😉 När man gör shove it och går för mkt upwind i take offen så blir de alltid så där….att man landar på ryggen

    Men jag är inne på samma bana shove it into….fast ngt annat 😉 , har den i huvudet och det återstår att se när jag landar Cape Town den 30e.

    Shove it into aerial duckjibe into switch shove it åt andra hållet skulle jag vilja se.

  • doc

    Medlem
    24 december, 2008 vid 23:04

    Shove it into forward borde väl funka om man skotar in som h-vete? Eller har nån galen brasse eller marockan gjort det redan?

  • tdk

    Medlem
    25 december, 2008 vid 17:30

    Men allvarligt? Har ni aldrig varigt i beerlanda?? Där smätts det av shovits into backloops, shovits into frontloop och musty shitmandoos dagligen.. Kom in i matchen nu för fan!

  • martinlundgren

    Medlem
    25 december, 2008 vid 20:18

    ok.. det är nog ingen som gjort en shaka och kommit in pushloop förut..

  • johnjrambo

    Medlem
    26 december, 2008 vid 16:31

    @S66 522563 wrote:

    Nja, frågan är nog snarare om det överhuvudet taget va meningen de där 😉 När man gör shove it och går för mkt upwind i take offen så blir de alltid så där….att man landar på ryggen

    Men jag är inne på samma bana shove it into….fast ngt annat 😉 , har den i huvudet och det återstår att se när jag landar Cape Town den 30e.

    ..frågan e om du har någonting i huvudet min vän, klart, räknas h20 o vakum som något har vi ju kommit en bit på vägen:wink: , men du borde inte vara för självsäker här lille Andreas, med detta mustiga trick kan jag bli ett vasst strå i EFTP nästa år, så se nu till att öva ordentligt på vad det nu var vi sa du hade i huvudet..

    Lite synd ba att Gurra nu läckte ut detta trick innan jag hunnit finslipa på vissa små detaljer, nu kan det ju bli så att Golito får syn på detta värdefulla filmklipp å då blir de la en dubbelshuvvit into back and forward loop snabbare än jag landade på ryggen, å sen va de kört för min del.

  • s66

    Medlem
    26 december, 2008 vid 18:31

    @jOHNjRAMBO 522850 wrote:

    ..frågan e om du har någonting i huvudet min vän, klart, räknas h20 o vakum som något har vi ju kommit en bit på vägen:wink: , men du borde inte vara för självsäker här lille Andreas, med detta mustiga trick kan jag bli ett vasst strå i EFTP nästa år, så se nu till att öva ordentligt på vad det nu var vi sa du hade i huvudet..

    Lite synd ba att Gurra nu läckte ut detta trick innan jag hunnit finslipa på vissa små detaljer, nu kan det ju bli så att Golito får syn på detta värdefulla filmklipp å då blir de la en dubbelshuvvit into back and forward loop snabbare än jag landade på ryggen, å sen va de kört för min del.

    Nädu, smart är jag inte känd för att vara…maximalt en jordnöt kan jag bistå med….
    Självsäker…nej nej nej, tom så osäker att jag inte kommer att köra EFPT nästa år endast av det skälet så där får du allt harva runt som enda Svensk ist för mig.
    Måndag blir de SA, träna och käka jordnötter full gas!
    Sydafrika är fint me vågor och bra kraft i vinden…du börde prova Rambo, en härlig känsla faktiskt att kunna hoppa över en halvmeter upp i luften…börjar inte El Yaque bli lite långtråkigt? Fast smaken är ju som baken…. 😉

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gör en RAMBO

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.