Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Göteborg imorgon (fredag alltså)
-
Göteborg imorgon (fredag alltså)
Publicerad av jeppo_f på 13 oktober, 2005 vid 08:52Vaffasen! Verkar vara riktigt lurig vind imorgon. Är det Björlanda som gäller, eller Sillvik?
/jeppo
basse svarade 19 år, 7 månader sedan 7 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Fågelviken är ju alltid ett säkert kort..
Funkar ju hyggligt på NNW med. Jag Siktar iaf. på det en stund på eftermiddagen om det finns vind kvar..
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst13 oktober, 2005 vid 14:20Jag röstar på en Tjuvkil
fuck yea, klockren riktning.
smhi ser ju nice ut:
2. Nidingen-Måseskär:
Torsdag kväll: Mellan syd och sydväst, 7-11 m/s. God sikt.
Sannolikhet 10 m/s*: 40%
Natten till Fredag: Sydväst vridande till nordväst, 8-12 m/s. God sikt.
Sannolikhet 10 m/s*: 80%
Fredag förmiddag: Nordväst, 9-13 m/s. God sikt.
Sannolikhet 10 m/s*: 90%
Fredag eftermiddag: Nordväst, 9-13 m/s. God sikt.
Sannolikhet 10 m/s*: 90%3. Måseskär-Nordkoster:
Torsdag kväll: Mellan syd och sydväst, 8-12 m/s. God sikt.
Natten till Fredag: Sydväst vridande till nordväst, 8-12 m/s. God sikt.
Fredag förmiddag: Mellan nordväst och väst, 9-13 m/s. God sikt.
Sannolikhet 10 m/s*: 90%
Fredag eftermiddag: Mellan väst och nordväst, 9-13 m/s. God sikt.
Sannolikhet 10 m/s*: 90%Dmi ser aningens kääs ut
-
Hm, fast Lille ronk John har ju lite rätt med.. Tjuvkil kan ju bli skojjigt.. Men det känns som att vädersnubbarna inte riktigt vet vad som kommer att hända..:S
-
äh fan det är för långt till Tjyvkil! Min bil tuffar iväg till björlanda imorgon. Sådeså!
-
Hehe, som sagt, beerlanda sviker aldrig..:P Men tyvärr kollade jag just dmi.. FAN säger jag om dmi har rätt å SMHI har fel!! Jag bara måste få surfa i morgon..!!!
-
jag sluter upp i beerlanda i mån vid 15 tiden
Blir det mer än segelsnurr e jag överlycklig. Har två bom körningar denna vecka en till öckerö och idag till torkelstorp -
Faen Danneboy! Du förstår själv att det inte sersååååå låvande ut för i morgan va?!?!
-
Varför blåser det aldrig när jag är ledig för?? Tycker jag har tajmat in blekedagarna rätt bra…
Tror ni vinden hänger kvar till 17 tiden imon(fredag)??
-
Nää, antagligen inte. För jag slutar 15.30. Så jag har hunnigt rigga vid den tiden…
-
Frågan är väl snarare om det ens har börjat blåsa klockan 17. DMI ser ju inte särskilt roligt ut, och Foreca inte så mycket bättre.
Jaja, får väl åka ut och blöta ner grejjerna i alla fall. Hur skulle det se ut om inte badrummet var fullt med blöta surfprylar? Det går ju inte!/jeppo
Logga in för att svara.