Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Göteborg-varberg i eftermiddag?

• honk

Medlem
    16 juni, 2004 vid 09:59

Jag, pet och villjam drar nog till Björlanda vid 16-tiden.. nära och enkelt… smile.gif

• flip

Medlem
    16 juni, 2004 vid 10:04

Jag vill ochså ner!!!
    Filip 0730534896

• charlan

Medlem
    16 juni, 2004 vid 11:17

HONK, har sett att du brukar ha grymma vägbeskrivningar har du det till björlanda oxå eller ??

• danielsan

Medlem
    16 juni, 2004 vid 11:43

Jag kan tänka mig att åka ut idag.

Har plats för en till i bilen.

Björlanda, funkar det i dessa vindar?
    Har bara en 14m2 än så länge, men d kanske kan gå iaf…

• pet

Medlem
    16 juni, 2004 vid 11:47

Om du kommer från Vågmästereplatsen, kör du bort i riktning mot Tuve. Sen vid första STÖRRE korsning med trafikljus tar du till vänster (alltså inte rakt fram på Tuvevägen. Tror det är skyltat Björlanda vid korsningen. Björlanda ligger lite norr om Torslanda om du kommer nån annanstans ifrån. Sen i Björlanda ligger det ett litet närköp vid en rondell. Kör in till åkerområdet mitt över gatan. Snirkla sedan ut mot havet håll till vänster, annars hamnar du i hamnen. Viken vi kör i ligger nedanför småbåtshamnen.
    Svårt som fan att förklara, men hoppas det hjälper:)

• charlan

Medlem
    16 juni, 2004 vid 11:53

Thanks !

/Carl

• anonym-anvandare

Medlem
    16 juni, 2004 vid 14:22

Björlanda sucks. I can’t get my head around launching my arcs there. Looks pretty much W today, making Björlanda even worse. I’ll check out R’lund.
    — Dave

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Göteborg-varberg i eftermiddag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.