Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gotland Grand Slam Freewave super Session

  • Gotland Grand Slam Freewave super Session

    Publicerad av donpedro på 11 december, 2008 vid 07:33

    Hjätligt välkommna!

    Härmed är alla ni som är på gotland hjärligt välkommna att anmäla er till Sandviken Grand Slam Freewave super Session nu på lördag den 13 december! Detta kommer bli en surfdagen som vi alla har väntat så länge på. En skojj dag på vattnet som kan innebära en hel del galet ladd och fräna trick. Alla anmälda kommer själva bedöma sina motståndare i heaten. Självklart är det inte bara tuffa trick som värdesätts utan rätt inställning, galet ladd eller kanske bara ett par string 😉 kan leda väldigt långt i tävlingen. Huvudsaken är att så många som möjligt kommer och att vi har en riktigt rolig dag på vattnet. Planerar att ordna med någon form av föda under dagen därför vore det bra om ni kunde meddela mig senast på fredag den 12 december. Glöm nu inte att “the more we drink the more it blows” så jag och Jocke vill gärna ha lite hjälp på galafesten senare på kvällen så vi får segla på söndagen också! För frågor, funderingar, tipps med mera hör av er här eller skicka ett mail.

    Hoppas så många som möjligt kommer!!!!!
    Mvh Petter

    jocke_ svarade 15 år, 4 månader sedan 11 Medlemmar · 24 Svar
  • 24 Svar
  • fastlandsguten

    Medlem
    11 december, 2008 vid 08:20

    Jag är på!

  • styret

    Medlem
    11 december, 2008 vid 10:05

    fan med. vilken annan dag som helst hade jag åkt över.
    men Liberator spelar på Debaser och det ska dansas med ljus i håret hela natten.

  • perrapops

    Medlem
    11 december, 2008 vid 11:34

    På Lördag sitter framåten! Räknas eventuellt galna krascher med i poängräkningen? Jag kan nmäla mig som frivillig som festmedhjälpare

  • s66

    Medlem
    11 december, 2008 vid 12:07

    @styret 520589 wrote:

    fan med. vilken annan dag som helst hade jag åkt över.
    men Liberator spelar på Debaser och det ska dansas med ljus i håret hela natten.

    Fan me…jag visste de!! Hade varit fett o om du o jag hade dragit över för en riktigt kamikaze-session som på gamla dar…blir ju riktigt sugen när du sitter här o bjuder upp till dans!

  • donpedro

    Medlem
    11 december, 2008 vid 13:11

    De hade ju vart riktigt skojj om vi hade fått den stora äran att få med deltagare som Styret och Andreas.

    Självklart kommer krasher att verderas riktigt högt i bedömningsunderlagen! De som laddar har mycket att vinna.

    Tror visst jag glömde att meddela att det finns fin fina priser på prisbordet som kommer att delas ut under den vansinnigt högtidliga seremonin när vi i sedvanlig lördagsanda tillbedjar vindgudarna senare på kvällen!

  • hakman

    Medlem
    11 december, 2008 vid 15:48

    Du Petter, det där skulle du gått ut med tidigare. Jag och MiniCalle hade lätt vart me. Det känns lite som om vi är skyldiga dig det, efter dina (3!) vurpor nerför stenarna i Fiskebäck, för att inte tala om den extrema vinden. Tyvärr blir det som sagt lite tight nu…

  • jocke_

    Medlem
    11 december, 2008 vid 16:32

    Härligt. anmäler mig! Vilken Lucia/grandslam vaka det lär bli på fredag 🙂
    Se nu över fenorna i tid så vi slipper stå och kapa på stranden hela Lördagen, räksallad med korv å bröd är rätt gott…

  • kronaldo

    Medlem
    11 december, 2008 vid 17:42

    Tyvärr befinner jag mig i ett vindstilla linköping för tillfället och kan ej delta 🙁 Vore kul med lite bilder, är ingen av de grymma fotograferna på ön över helgen?

  • oldschool

    Medlem
    11 december, 2008 vid 18:51

    @styret 520589 wrote:

    fan med. vilken annan dag som helst hade jag åkt över.
    men Liberator spelar på Debaser och det ska dansas med ljus i håret hela natten.

    Liberator!!!! Shit va nice…synd att man missar det! Var inte igår man hörde dem om man säger så 🙂

  • styret

    Medlem
    11 december, 2008 vid 22:15

    @oldschool 520660 wrote:

    Liberator!!!! Shit va nice…synd att man missar det! Var inte igår man hörde dem om man säger så 🙂

    jag såg dom för några månader sen på Loppen i Kristiania. Dom är jävligt tillbaka på banan! Live n kicking mer än någonsin.

  • jocke_

    Medlem
    11 december, 2008 vid 22:41

    Om du bara visste villken rock´n´roll det kommer bli på vattnet/Visbys gator och torg i helgen Styret!?

  • donpedro

    Medlem
    12 december, 2008 vid 07:31

    @Hak 520630 wrote:

    Du Petter, det där skulle du gått ut med tidigare. Jag och MiniCalle hade lätt vart me. Det känns lite som om vi är skyldiga dig det, efter dina (3!) vurpor nerför stenarna i Fiskebäck, för att inte tala om den extrema vinden. Tyvärr blir det som sagt lite tight nu…

    Hahaha ja jievlar, att jag inte fick fler stilpoäng för de som kan ha sett ut som vurpor ner för berget men i själva verket var gollitos senaste kreation inom freestyle.

    Nästa gång lovar jag att ha lite bättre framförhållning! Hade ju vart sjukt kul om ni kom hit och rippade och visar vart skåpet ska stå.

  • jesper_b

    Medlem
    12 december, 2008 vid 10:16

    Helvete också – plötsligt inser man att den där sköna nylandade känslan här borta på en ö i mitten av stilla havet är helt fel – dvs fel ö. Vilket idiotiskt val av ö att spendera december och januari på!!!!!! Lid med mig när ni som valt rätt ö laddar bajset både på vattnet och i vattenhålen.

    /JB

  • styret

    Medlem
    12 december, 2008 vid 12:32

    du har alltid vart en riktig lite spjuver du mejsel

    Fredag kväll
    Syd, 6-10 m/s. Risk för vindar över 10 m/s: 30%
    Natten till Lördag
    Syd, 3-7 m/s. Risk för vindar över 10 m/s: 5%
    Lördag förmiddag
    Mellan syd och sydost, 3-7 m/s. Risk för vindar över 10 m/s: 5%
    Lördag eftermiddag
    Sydost, 5-9 m/s avtagande. Risk för vindar över 10 m/s: 0%

    HA!

  • perrapops

    Medlem
    12 december, 2008 vid 12:41

    Vi kanske får köra dubbelfylla, söndagen ser ju ut att kunna bjuda upp till lite dans, men då krävs det nog att vi festar på rätt hårt både ikväll och imorgon! Vart skall vi tillbe gudarna ikväll då?

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gotland Grand Slam Freewave super Session

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.