Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gött med vind i SA:)

  • danneman

    Medlem
    24 januari, 2007 vid 22:58

    Härligt Kelso inte alls avis på er!!! Gahhh! men var e våg bilderna??
    och va fan har ni inget stativ mannen?

  • basse

    Medlem
    25 januari, 2007 vid 07:20

    ..byt grepp när du svingar !! 🙂 Även en annan font på sidan hade uppskattats men det är inte riktigt lika viktigt som golfgreppet!!

  • callep

    Medlem
    25 januari, 2007 vid 12:53

    era turknuttar!! Jag vill också vara där!

  • hakman

    Medlem
    25 januari, 2007 vid 15:19

    Jevla sjyssta bilder Kelso, hoppas att ni får det gött i fortsättningen också!

  • ian

    Medlem
    27 januari, 2007 vid 16:35

    baaah, jag döör här, dubbelsnopp. pallar inte att spana sidan mer, fattar inte varför jag åkte till irland istället, bifogar bild på de underbara ghettohoodsen jag bor i.

  • kelso

    Medlem
    27 januari, 2007 vid 18:09

    Yea, det äger… men nu har vinden ballat ur:( muu, Ja vågbilder e det dåligt med än så länge…. men snart. Galet sugen på å ladda på wave nu!
    Ian, just place du hamnat i… känns som ett litet felval. Men du e grym ändå!!

  • robinthewater

    Medlem
    27 januari, 2007 vid 21:22

    Hallå Kelso,

    kul att läsa din dagbok och se lite bilder fast jag måste hålla med om att de radikala vågbilderna lyser med sin frånvaro. (Och lär dig stava till “Luxury”…)Vi kom hem från Kapstaden den 15:e. Hur kunde jag missa dig? (Tyckte iofs att jag såg ett Gaastrasegel och en snygg shove-it på sjön när jag åkte förbi en vindstilla dag. Kan ha varit Kelso the Freestyler.) Utdelningen för mig i SA var 4 bra dagar av 22. Men ja ä int bitter… jo lite kanske… Skulle haft med mig min gamla Chilli istället. Lyckades trots detta bryta två master! Respetct! Eller? Fick ett SMS från SA häromdagen: “Vem är CARAN s-550???” Det är Lars Rosenkrantz som spanat in dig och förundrats över din överjävlighet med bräda och segel. Hoppas ni får mycket Cape Doctor de sista veckorna och jag vill se Kelso off the lip i masthögt på Platboom!

    /Robert

  • naish

    Medlem
    28 januari, 2007 vid 13:38

    Ser grymt ut Kelso! Ska bli skönt när ni kommer hem! Håller på att fixa körkort nu sen jävlar ska d köras i Fiskebäck varje helg efter d:D!!!! Rokka hårtoch hälsa alla gubbarna så ses vi när ni kommer hem…

  • hakman

    Medlem
    28 januari, 2007 vid 15:24

    När kommer ni hem Kelso?

  • 7503

    Medlem
    29 januari, 2007 vid 10:51

    @Kelso 361755 wrote:

    Har blåst grymt bra här nere det senaste… gött mör i kroppen nu!! Spana in mitt place http://www.swe550.se Dagbok å bilder.. även lite filmklipp nu
    /Kelso

    Feskebäckare in Afreka hoppas ni har det gött!! Är så snuskit sugen på surf, å framåtar. i år blir det av.
    MVH -3 grader vindstila André Cool Dady in goteborga

  • s

    Medlem
    29 januari, 2007 vid 12:44

    @Kelso 362242 wrote:

    Yea, det äger… men nu har vinden ballat ur:( muu, Ja vågbilder e det dåligt med än så länge…. men snart. Galet sugen på å ladda på wave nu!
    Ian, just place du hamnat i… känns som ett litet felval. Men du e grym ändå!!

    Jag har hört från “säker” källa att Kelso inte vågar segla i havet pga hajnojja!!! HÖHÖHÖHÖ!!!!

    /Staffan

  • kelso

    Medlem
    29 januari, 2007 vid 18:49

    Hehe.. Jodå, seglat i havet fyra ggr… lite dåligt.. Freestylen går grymt bra däremot, planar ut det mesta nu.. Fått en spricka i ett revben, å det e pure pain:( kommer inte kunna köra på havet på ett tag… Får ont av å bara andas å simma. Yep, såg du någon med Gaastra segel på sjön som gjorde shove-it så e det väldigt troligt att det var jag. Å Yep, CARAN S550 det e jag.. Engelskan kan man nog säga en del om, men det skiter jag i 🙂
    Ha det fett i sverige

  • kelso

    Medlem
    29 januari, 2007 vid 18:52

    2:e mars e vi på svensk mark igen om allt går bra… Feskebäcksfolket rockar!!

  • robinthewater

    Medlem
    30 januari, 2007 vid 21:31

    Trist med revbenet. Tar exakt fyra veckor att läka men då är det å andra sidan helt bra sedan. Vet av egen erfarenhet, tre gånger om.

    Grymt fräcka bilder på Rat Race båtarna på din hemsida! Och katt-bilden? Är det för att visa damerna “din mjuka sida”? Här väntar man på wave-action bilder från Platboom och så får man detta…

  • gurra1978

    Medlem
    30 januari, 2007 vid 21:45

    Deras kommande vecka ser ju rätt bra ut. Rätt riktning och 2 stjärnor på windguru borde innebär rätt bra med vind. Idag fick ni väl segla av er ordentligt. Så att det blåste väldigt mycket på sunset. Hur som helst, kul att följa er genom att läsa (eller iallafall försöka, vit text + jobbig font gör sig inte bra ihop) och glo på bilder. Fortsätt så.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gött med vind i SA:)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.