Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gött surf idag, jiha!!!

• Gött surf idag, jiha!!!

Publicerad av JOHN_j_RAMBOO på 26 maj, 2005 vid 23:42

ävvlar vilken go dag ida må jag säga.

Rambo körde kartongnya segel idag igen laugh.gif

Först en sväng till UdensSport å hämta mina splirrans Vodoo segel, 3.7, 4.5 och 5.3 sen straight to ASKIM cool.gif

man trodde ju aldrig man skulle få rastat av 3.7an de första man fick göra..haha, skumt!
    Men seglena har rätt mycke kräm i sig måste jag säga..
    blev lite fundersam på vilken storlek jag skulle behöva när de blåser ordentligt crazy.gif shocked.gif ooo.gif wink.gif

Kauli 68 å 3.7 i början, hade drag i byarna tyckte jag allt, planade som aldrig förr..
    sen dog vinden av helt å jag riggade 4.5, kasst till en början—efter en stund vred vinden upp mot mera sydväst å det pungade på bra i slutet..överriggadd 4.5!

Men grymt nöjd med seglena, 4.5an ela de man testat mäst idag..mer stabil rigg har jag inte hållt i nån gång.

Mycke surfare i Askim, lite sol, sen mulet men mera vind..grym dag helt enkelt!

Hur var resten av folkets dag?

JOHN_j_RAMBOO svarade 20 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 18 Svar
  • 18 Svar
  • JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    26 maj, 2005 vid 23:42

goa gubbar på vattnet

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    26 maj, 2005 vid 23:43

en nöjd johan

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    26 maj, 2005 vid 23:44

rambo carving 360

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    26 maj, 2005 vid 23:45

kate å Johan, eller johan å kate wink.gif söta!

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    26 maj, 2005 vid 23:46

rambo speedar med nya prylsen

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    26 maj, 2005 vid 23:47

rambo i stroppen

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    26 maj, 2005 vid 23:48

rambo lägger av ett litet skutt med 3.7an grin.gif

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    26 maj, 2005 vid 23:48

johan bodydrägar cool.gif

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    26 maj, 2005 vid 23:49

Rambo övar loop

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    26 maj, 2005 vid 23:49

å Rambo sprayar

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    26 maj, 2005 vid 23:51

thats it sakkers, nu vill jag ha flera dag-dokumentationer å läsa laugh.gif..är så jävla dåligt med sådant här inne må jag säga, skärpning! wink.gif

• basse

Medlem
    27 maj, 2005 vid 05:29

Gött grabben. Skönt att du gillar prularna, men vad tusan skall du annars säga.. hö hö.

Vi tänkte sticka ner till Lejet å få lite vejvs men rapporterna sa 5.8 och ganska platt. Stannade i Torkelstorp istället. Kelso och M_C var ute med 4.7. Martin och jag stack ut med 5.3. Det var riktigt bra. Satte först ingenting men sedan började jag komma runt lite mera på Grubbyn och det var grymt nära några gånger.
    Gött varmt var det också.

Hörs!

• tdk

Medlem
    27 maj, 2005 vid 06:39

Och min rapport har du redan fått sakker! Helvetes jävlar.. mad.gif Men det går ju alltid att läsa i dagboken..

• anonym-anvandare

Medlem
    27 maj, 2005 vid 09:14

Skiter du pengar eller är du teamrider???

• inge

Medlem
    27 maj, 2005 vid 10:02

Det blåste ju riktigt varma vindar igår…
    Känslan att vara på varmare bräddgrader var inte alls långt borta. Riktigt nice….

Finns bara ett ord för sådana kvällar efter jobbet – NJUT

/Joakim

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA