• Gps-ranking!?

Publicerad av alexxx på 28 juli, 2007 vid 18:40

Vad gör jag för fel?:laugh:
    Jag har fått med mina tider för Average 250, 500, 5 10sec, 3600sec å nautical mile på rankinglistan, men inte 2sec eller 10 sec!
    Föra gången jag försökte ladda upp mina resultat, kom dom inte med alls! Skickade även filerna till wtk.
    Ska jag skicka original filerna för dom resultat jag har fått upp på rankinglistan, även om dom e långsammare än dom jag försökte lägga upp?:confused2:

alexxx svarade 17 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • tbsurf

Medlem
    28 juli, 2007 vid 19:03

Hmmm *fattar inte riktigt vad du menar nu men…*

Jag kollade din session här http://www.gps-speedsurfing.com/gps.asp?mnu=user&smnu=sessions&val=20355&uid=2251
    Och den ser väl ok ut..?

Du har nåt från den 8’de juli som har låst sej för att du lagt in samma session två ggr. Det fixar du genom att själv deleta det du lagt in och sen lägga dit den på nytt… men det var inte det du undra över nu va..?

• alexxx

Medlem
    29 juli, 2007 vid 18:13

Jo så långt ser de bra ut, men när jag letar efter mina resultat på rankinglistan så finns jag inte med på max 2 sec, 10 sec. Så min 28,5 knots finns inte i listan. Bör kanske tillägga att jag å datorer aldrig tycks komma överens.:frown:
    Jag ska försöka att lägga upp mina första resultat igen:smile:

• jester

Medlem
    29 juli, 2007 vid 19:00

Vet inte om det hjälper, men jag ser dig inte heller på rnakingen på 2sec och 10 sec. Men prova att ta bort din bästa session, och lägg till den igen. Kan vara så att det blivit knasiga värden i databasen. Verkar ligga ett filter på dylika.

• alexxx

Medlem
    30 juli, 2007 vid 18:37

:cool2: Okey jag får testa att ta bort den å sen lägga in den igen!
    Tack för hjälp å tips:smile:

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.