-
GPS Surf, gubbvarning men kul
Total time: 122 min
Total lenght: 59.060 kmMynningen – Dogge t/r idag söndag.
Dyrt men kul!
Varberg – MynNingen nästa, du och jag MårtenBjörnsson
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › GPS Surf, gubbvarning men kul
Total time: 122 min
Total lenght: 59.060 km
Mynningen – Dogge t/r idag söndag.
Dyrt men kul!
Varberg – MynNingen nästa, du och jag MårtenBjörnsson
Grym dag i Lagan idag, jag är mer sugen på att kajta söder och handla beers i Danmark 😀
hahah gubbvarning var det ja.. men måste va skoj!! Ett riktigt maratonrace vore fett, typ man kör 24timmar. utveckla specialutrustning för att kunna ligga, sitta och stå. eventuellt en farkost som tar två man, för att förenkla sömn och intag av föda mm.
@hengo 486863 wrote:
hahah gubbvarning var det ja.. men måste va skoj!! Ett riktigt maratonrace vore fett, typ man kör 24timmar. utveckla specialutrustning för att kunna ligga, sitta och stå. eventuellt en farkost som tar två man, för att förenkla sömn och intag av föda mm.
Är det båt du tänker på?
@hengo 486863 wrote:
bra idé Bängo!
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › GPS Surf, gubbvarning men kul
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.