Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing GPS Teamchallenge

  • mattias-j

    Medlem
    13 januari, 2011 vid 07:07

    Då är det ok om jag skickar in vår uppdelning av Sverige i regioner. Södra=Skåne, Blekinge och för er som känner er som Skåningar. Väst=Halland, Bohuslän m.m typ.. Öst=Småland, Öland, Gotland, Östergötland och sista region, Stockholm/Norrland :grin:. Eller vill vi ha fler regioner? Dom flesta länder är uppdelade i fyra, så det borde väl räcka för oss också. Sen kan man ju ha flera lag i samma region om man vill….

  • hdtv

    Medlem
    13 januari, 2011 vid 07:23

    Tänkte ge mig in i speedfajten och anmäler mitt intresse för Lag Syd.

  • kinabalu

    Medlem
    13 januari, 2011 vid 17:05

    Mick: Klart man är på!

    DÅ blir det “teammöte” nästa fredag. Jäklar vad kreativa vi ska bli efter några öl… 😀

  • swe117

    Medlem
    13 januari, 2011 vid 20:14

    Yepp, Tobbe for President. Kul att det blir av, vi har ju snackat om att dra igång Team Skåne en tid nu 😉 Och Marek måste ju också vara med!

  • hanko

    Medlem
    13 januari, 2011 vid 20:54

    Får man som medlem i SCK bli hangaround till Lag Syd…? Kryddar gärna tillvaron med lite rivalitet på hemmaplan! Om jag inte postar tillräckligt med “sessions” så får jag väl bära prylar ut till Speedarenorna….! Åt Lag Syd i så fall så klart.
    Men signa upp mig som åtminstone “hangaround” Mr President Hed !!

  • larsd

    Medlem
    13 januari, 2011 vid 21:02
    Hänkö;644316 wrote:
    Får man som medlem i SCK bli hangaround till Lag Syd…? Kryddar gärna tillvaron med lite rivalitet på hemmaplan! Om jag inte postar tillräckligt med “sessions” så får jag väl bära prylar ut till Speedarenorna….! Åt Lag Syd i så fall så klart.
    Men signa upp mig som åtminstone “hangaround” Mr President Hed !!

    Quisling!

  • hanko

    Medlem
    13 januari, 2011 vid 21:21

    Tänk “outside the box” Larsch…. Kan förklara närmare via PM hehe..! Men SCK är betydligt mer än en “brevlådeklubb” får mig..! PWC har ännu ingen ordförande… (PWC- PersnäsWindsurfingClub Öland).. Nu siktar vi framåt i samma kamratliga anda som alltid finns inom GPSSS….

  • thomas-althin

    Medlem
    13 januari, 2011 vid 22:00

    Japp Marek måste med!

  • mattias-j

    Medlem
    14 januari, 2011 vid 06:58

    Lag Öst får en kapten från de djupaste skogarna i mid-evil Småland, Växjö.
    Markus Emanuelsson, mannen som snart toppar rodd-ligan också….:tongue:
    Papprena blev klara igår, och vi är överrens om övergångssumman. Larsch företag, Gunnebo sponsrar Mackan med spik :grin:. Ska enligt uppgift räcka för Markus att spika fritt, flera helger irad…

  • hanko

    Medlem
    14 januari, 2011 vid 07:11

    Polisen Kalmar Län går in med sponsring: Eskortering över Ölandsbron när Haga går av….!

  • p-malmkvist

    Medlem
    14 januari, 2011 vid 08:57

    Vi ungtuppar i “dreamteam” asså lag 08-Stockholm behöver en stabil fadersfigur till lagkapten, föreslår därför Biiilteeema Benke som vår ledare:cool:

    Är ni andra med?

  • mattias-j

    Medlem
    14 januari, 2011 vid 09:20

    Har Benke lärt sig posta själv än? :laugh:

  • teamrider

    Medlem
    14 januari, 2011 vid 09:50

    Jepp, instämmer Ingen platsar bättre än Tobabbas Hed som vår spirituelle teamledare.

    När ska vi ta ett första träninbspass, kanske redan i helgen?

    TEAM SKÅNE – powered by Bunkeflobygg.com!

  • hanko

    Medlem
    14 januari, 2011 vid 11:13

    Nu när jag är stämplad “quisling” så söker jag nu “posta-resultat-instruktör” hehe!

  • davven

    Medlem
    14 januari, 2011 vid 11:24

    Jag hänger gärna på det här gänget om det går bra, hoppas på mer fart
    och mindre tailwalk med nya fenan på missilen. :tongue:

    Mattias J;644191 wrote:
    Sorry, nu har jag läst på :grin:. Vi får göra ett antal team här i Sverige och slåss mot varandra. Sen kan vi också slåss i en internationell ranking. Luktar öst mot väst mot Stockholm mot Skåne, eller!! :laugh: Kan bli riktigt kul detta! De 2 bästa resultaten per lag räknas vid varje segling.

    http://www.gpsteamchallenge.com/pages/rules

    Team Haga (East Sweden)
    Mattias J
    Lars D
    Markus E
    Marcus R
    Öhlund
    Pugge?
    Robban?
    Cederblad?
    Schwartz?
    Delaryd
    M Ferner
    Vem glömmer jag….?

    Öhlund kanske räknas som 08 förresten…

Sida 2 av 13

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing GPS Teamchallenge

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.