Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing GPS Teamchallenge

  • mick

    Medlem
    10 februari, 2011 vid 11:14

    Haha! Genialt! Den kör vi på.

  • larsd

    Medlem
    10 februari, 2011 vid 12:11
    tobhed;646659 wrote:
    “Team weed speed” ska snart finnas som alternativ att välja för oss som bor i södra delarna av sverige.
    Vi återkommer med logga efter upphandlingen med alla världens stora reklambyråer är färdig.

    Klokt att ni satsar på en tung byrå, har svårt att tänka mig ett omöjligare uppdrag…:grin:

  • benke-2

    Medlem
    10 februari, 2011 vid 20:26

    Har ni tänkt ut nått bra namn åt oss dom HÅRDASTE,(inga gnällmesar)
    SPEEDKUNGARNA

  • tobhed

    Medlem
    11 februari, 2011 vid 08:22

    Det går numera bra att anmäla sig till “Team weed speed” – finns under sweden south

  • bjornen

    Medlem
    11 februari, 2011 vid 08:40

    Det går även bra att börja registrera sig på “Stockholm Speedsurfing Team” välj Sweden Middle.

    //Björn

  • mattias-j

    Medlem
    11 februari, 2011 vid 09:09

    Man längtar ju inte så farligt efter att få segla. Det såg ju så bra ut, men sen blev det vinter igen. Kan vi inte dela med oss av våra målsättningar för denna säsong. Om vi tar de grenar som ingår i GPSTC så hamnar vi inte OT heller. Avg över 42 knop, alpha över 26 knop och 1 timman över 25 knop. Förhoppningsvis kan man klara alla i Sverige :cool2:.

  • matsd

    Medlem
    11 februari, 2011 vid 09:20

    Blev det något lag från väst? Kan inte hitta något GPS Teamchallange.

  • jester

    Medlem
    11 februari, 2011 vid 10:10

    Ingen som tagit på sig kaptensmössan för väst

  • mattias-j

    Medlem
    11 februari, 2011 vid 11:27

    Kom igen nu väst!! :laugh:

  • tobhed

    Medlem
    11 februari, 2011 vid 12:14

    väst, sämst när det gäller…

  • mattias-j

    Medlem
    13 februari, 2011 vid 18:20

    Såg att Hänkö ville vara med ett vinnarlag. Välkommen kompis! Hoppas att du får segla lite mer iår :wink:.

  • hanko

    Medlem
    13 februari, 2011 vid 18:26

    Japp Jilde….men mitt tunga kontrakt med hemmaklubben gör att jag nog postar söderut..hehe! Å i Skåne är det väst-tätt kan man säga…..

  • swe117

    Medlem
    13 februari, 2011 vid 20:24

    Härligt Hänkö:wink:
    Sign up!

  • mattias-j

    Medlem
    14 februari, 2011 vid 06:46

    Hänkö, om du ska segla för “Sweden South” laget. Så skulle du valt Sweden south i menyn. Nu valde du Sweden East och då kommer dina postningar automatiskt att hamna i vårat lag. Ska jag “sudda” dig från east, så du kan tävla för south. Eller??!!

  • hanko

    Medlem
    14 februari, 2011 vid 15:45

    Mina advokater kommer att kontakta dig Jilde… mig veterligen har jag inte avsiktligt valt lag då jag reggade mig utan valde “välj vid senare tillfälle motsv”.
    Japp, jag e rebell o postar i hemmaklubbens farvatten! Jag utgör ändå inget större hot mot Team East 🙂 då jag hittills postat 3 sessions över tre år..!

    SurfClubKlagshamn och dess allierade…rules…!!:-)

Sida 5 av 13

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing GPS Teamchallenge

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.